ACȚIUNE! Săptămâna 27: Trailer Epic! Epic Fail!

Filmulețele, trailer-ele, prezentările și show-urile cu gust ludic, ale săptămânii cu numărul 27 – 2015.

Trailers/Pub:
NotGTAV
Săptămâna trecută acest joc a fost mult timp printre cele mai bine vândute pe Steam (două zile chiar pe primul loc). Preţul este infim şi toate câştigurile vor fi donate.

Minecraft: Story Mode
La asta nu mă aşteptam. Cu ajutorul Telltale? Deja interesul a crescut înzecit.

Aerobat
Ştiam eu că lipseşte ceva. Nu am mai jucat un SHMUP bun de nici nu-mi mai aduc aminte. În Aerobat, ori tragi, ori zbori, Doar Tu Decizi!

No Man’s Sky: 18 Minute Gameplay Demo – IGN First
Încă de la început ideea din spatele lui No Man’s Sky mi-a părut incredibilă. Am şi uitat să întreb ce tumneseu o să facem în acest joc. Adică, bine, bine, milioane de planete de explorat, dar cum o să jucăm drăcia? Ce văd aici m-a dezumflat de tot, îmi pare o prostie. Îmi păstrez dreptul să mă răzgândesc mai încolo :).

Tom Clancy’s The Division
3 cuvinte şi deja acest trailer a căzut în penibil. Cu toate astea, acum că ştiu pe ce jocul îşi bazează acţiunea… îmi pare mai interesant.

Heroes of the Storm – Butcher
Dacă vă place HotS deja ştiţi că Butcher este cel mai nou erou introdus.

Civilization: Beyond Earth – Rising Tide
Nu-mi vine să cred că i-am dat lui Beyound Earth doar 6.5. Mă uit acum la Rising Tide şi gândesc, „oare ce a fost în mintea mea.” Prezentările jocului îl fac atât de interesant! Hype-ul creşte şi parcă văd că iar dau cu el de pământ.

Skyforge Open Beta
Ce e Skyforge?! Îmbătrânesc?! Arată foarte bine pentru un MMO, nu?

2 Comments

  1. 1
    mahri726 says:

    Partea proasta la Hairworks este ca nu au o metoda de authoring, care sa functioneze pentru alte softuri in afara de Maya. Pentru PhysiX Cloth, exista o unealta, clothing tool. Pentru par, ai doar Hairworks Viewer. Daca folosesti Blender, nu prea reusesti sa te folosesti de Hairworks. Partea buna este ca cei de la Epic Games sustin Blender. Au facut o donatie semnificativa pentru compatibilitatea formatului FBX, iar acum vor sa-ti permita sa creezi PhysX Cloth direct in editor, fara sa fie nevoie de Clothing Tool sau Maya. Daca Hairworks va putea fi procesat pe CPU, atunci si cei cu placi AMD se vor putea folosi de aceasta technologie, indeplinind criteriul celor de la Epic de a fi compatibila cu ambele tipuri de sisteme PC→integrare in trunchiul UE4. Dupa aceea, vor implementa unelte de editare a parului in editor, si din nou, nu va mai fi nevoie de Maya.

Leave a Reply