ACȚIUNE! Săptămâna 27: Trailer Epic! Epic Fail!

Săptămânale/Bilunare:
Extra Credits –
Advanced Social Curve Design – Empowering the Community

Discuţia se adânceşte şi propune soluţii la nivel de comunitate, ghilde şi leadership.

Extra History – Byzantine Empire: Justinian and Theodora – III: Purple is the Noblest Shroud
De multe ori am spus ca istoria bate filmul, dar asta… Mă întrebam de ce serialul se numeşte „şi Theodora”. Mi-a trecut! Mother, father, gentleman, Theodora!!!

Zero Punctuation – Alone in the Dark: Illumination
O foarte surprinzătoare alegere şi un foarte reuşit episod.

Madeyewlook – Harley Quinn Makeup Tutorial | Costume also painted
Am înţeles că DLC-ul dedicat lui Harley Quinn din noul Batman nu e chiar bun. Trebuie să recidivăm, cu ceva cu adevărat artistic şi bun.

Honest Game Trailers – Watch Dogs
Când am văzut titlul mi-am spus, haide, altceva mai bun de făcut nu aveţi, deja l-am făcut una cu pământul. 10 secunde de la start şi deja râdeam, retrag!

React
Teens React – The Last Of Us: Part 10

Uff, d-abia aştept să se termine. Sper să aleagă un joc pe care nu vreau să-l joc sau unul pe care deja l-am terminat.

Teens React – Aladdin (Sega Genesis)
Dacă l-aş rejuca acum cred că aş da cu controlerul de pământ.

TableTop – Legendary
Un gameboard care ne lasă să construim pachete de cărţi fără să ne vândă milioane de extra-uri? Care se poate juca şi în cooperativ? Cu supereroi?!

PBS Idea Channel – When Does Play Become Work?
Întrebarea este una foarte bună, una la care ar trebui să ne gândim cu toţii din când în când. Ca niciodată însă, Mike Rugnetta, bâlbâie un răspuns.

Kotaku Highlight Reel – #132, 133 & 134.
Antologia pusă cap la cap de Kotaku săptămâna trecută nu e mult mai bună decât în alte săptămâni dar comentariile o ridică din mocirla mediocrităţii. Recunosc, am chicotit de câteva ori.



Did You Know Gaming? – The Evolution of Nintendo Controllers!
Ne place, nu ne place, Nintendo a fost mereu una din companiile care a creat trenduri în industrie, chiar şi când vine vorba de manipulare.

Game Theory – The Strategy of Sex Appeal in Dead or Alive
Cică teorie, dacă vezi ţâţe nu te mai poţi concentra la fel de bine ca înainte. No Shit, Sherlock! (apropo, am crezut că NiRaSt făcea pe deşteptul săptămâna trecută când a spus „next time on game theory: the boob advantage in dead or alive!”)


2 Comentarii

  • mahri726
    Publicat iulie 8, 2015 10:38 am 0Likes

    Partea proasta la Hairworks este ca nu au o metoda de authoring, care sa functioneze pentru alte softuri in afara de Maya. Pentru PhysiX Cloth, exista o unealta, clothing tool. Pentru par, ai doar Hairworks Viewer. Daca folosesti Blender, nu prea reusesti sa te folosesti de Hairworks. Partea buna este ca cei de la Epic Games sustin Blender. Au facut o donatie semnificativa pentru compatibilitatea formatului FBX, iar acum vor sa-ti permita sa creezi PhysX Cloth direct in editor, fara sa fie nevoie de Clothing Tool sau Maya. Daca Hairworks va putea fi procesat pe CPU, atunci si cei cu placi AMD se vor putea folosi de aceasta technologie, indeplinind criteriul celor de la Epic de a fi compatibila cu ambele tipuri de sisteme PC→integrare in trunchiul UE4. Dupa aceea, vor implementa unelte de editare a parului in editor, si din nou, nu va mai fi nevoie de Maya.

    • ncv
      Publicat iulie 8, 2015 10:51 am 0Likes

      gasesc aceste detalii foarte interesante. multumim!

Adaugă un comentariu