ANUNȚ privind (ne)livrarea NR. 7 către o parte dintre abonații NIVELUL2

Well, shit happens, cum spune înțelept. Iar în cazul unui colectiv mic, cu ambiții mari și resurse de multe ori la limita imposibilului, așa cum este al nostru, se întâmplă mai des decât ne-ar plăcea. Și ne-ar plăcea să nu se întâmple deloc. Dar, din păcate, asta nu depinde întotdeauna doar de noi.

Între NR. 6 și NR. 7 s-au produs o serie de schimbări în structura micuței noastre firme, iar baza de date cu abonații revistei a avut de suferit, chestie care a generat un mic dezastru logistic. Motivele nu mai contează. Contează că mulți dintre cei mai fideli susținători ai revistei și culturii gameristice în general, nu și-au primit încă porția cu NR. 7. Ne pare rău pentru situația creată și ne cerem scuze dacă mai durează puțin până când aceasta va fi complet refăcută și actualizată, iar apoi revistele expediate către abonații afectați. Dacă unora dintre voi nu vi s-a răspuns încă la sesizările trimise via e-mail pe adresa [email protected], vă asigurăm că li se va răspunde tuturor imediat ce vom remedia această problemă. De asemenea, cei care au trimis sesizări către [email protected] si [email protected], sunt rugati sa dea un forward si catre [email protected], pentru o indexare mai sigură (sper că ați menționat nr. comenzii, nume etc.). Vă încurajăm să ne contactați direct și printr-un mesaj privat pe pagina noastra de Facebook, dacă sunteți afectați de situație și nu ați făcut-o deja. Vi se va răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Prin urmare, nu putem lansa încă NR. 8 cu inima împăcată, fără să rezolvăm mai întâi această problemă. Nu o ignorăm și apelăm la înțelegerea voastră până când ea va fi rezolvată. Adresa [email protected] vă stă la dispoziție pentru orice alte nelămuriri privind activitatea noastră de până acum. Nu ne întrebați însă de ce iarba este încă interzisă, pentru că nu avem nicio legătură.

Ca o paranteză, vă anunțăm că, începând cu NR. 7, revista NIVELUL2 poate fi găsită și în rețeaua OCTAGON (majoritatea în magazinele METRO), iar în curând vom finaliza procedurile pentru o metodă alternativă de difuzare.

Vă mulțumim încă o dată pentru înțelegere și vă asigurăm că lucrăm la rezolvarea problemei, astfel încât niciun abonat să nu rămână pe dinafară. Nici acum, nici pe viitor.

P.S. achizitiile online de pe site-ul nostru nu mai trec momentan prin procesatorul de plati. Pana la rezolvarea situatiei, comenzile sunt redirectionate catre un partener, pentru a evita orice alte neplaceri.

Cu stimă, NIVELUL2.

 

 

25 Comments

  1. Marius Sandu februarie 25, 2017
    • KiMO februarie 25, 2017
  2. Archer februarie 25, 2017
  3. Bogdan februarie 25, 2017
  4. Comsin februarie 26, 2017
  5. Gamer februarie 26, 2017
  6. Vlad Mindroiu februarie 27, 2017
  7. Marius Sandu martie 3, 2017
    • Vlad Mindroiu martie 9, 2017
    • Marius Sandu martie 9, 2017
  8. vr martie 6, 2017
  9. madalin vasile martie 13, 2017
  10. client martie 15, 2017
  11. MF martie 15, 2017
  12. George martie 16, 2017
    • KiMO martie 19, 2017
  13. Mircea martie 19, 2017
    • KiMO martie 20, 2017
  14. KiMO martie 20, 2017
  15. hai martie 22, 2017
  16. Vlad Mindroiu martie 25, 2017
  17. madalin vasile aprilie 11, 2017
  18. Andrei aprilie 19, 2017
  19. ZalanMester aprilie 22, 2017
  20. Vlad Mindroiu aprilie 27, 2017

Leave a Reply