Assassin’s Creed Syndicate Întârzie pe PC. Nici că se putea mai bine.

Bine, fiindcă demo-ul încercat la gamescom 2015 m-a dus cu gândul la un nou Assassin’s Creed grăbit în timpul producţiei, urât şi afectat de buguri — un Unity cu două personaje principale şi altă locaţie istorică, nimic altceva. Ce-i drept, eu l-am butonat pe un PS4, dar mi-e greu să cred că versiunea PC poate îmbunătăţi radical situaţia problematică prin care trece franciza Ubisoft. Mişcările oarecum butucănoase şi imprecise ale asasinei Evie Frye, inamicii ce nu-şi dădeau rând la intrările încăperilor, grafica prăfuită şi gameplay-ul uzat de timp sunt doar câteva din motivele aflate în spatele reţinerilor mele. Cumva, Black Flag şi Rogue au spus tot ce mai era de spus.

În orice caz, aveam şi o ştire pe ţeavă: Assassin’s Creed Syndicate ajunge pe PC abia în 19 noiembrie, la o lună după lansarea pe console. Motivele invocate de Ubi sunt optimizarea şi stabilizarea jocului, pentru a evita un dezastru total. Pot doar să le urez — plin de candidă sinceritate — succes şi înţelepciune!

 

2 Comments

  1. 1
    George Ene says:

    E bineeeee!! De fiecare data cand il primeam cu o luna mai tarziu,il primeam optimizat :))) Ehh vechile obiceiuri ale lu’Ubisoft,macar sa nu mai primim patch day one.

    • 1.1
      Aidan says:

      Pe mine m-a amuzat nenea de la booth, care incerca sa ma convinga sa evit anumite zone sau actiuni — probabil inca problematice. Nu i-a mers >:)

Leave a Reply