Creatorul lui Binding of Isaac anulează Mew-Genics

Edmund McMillen (Super Meat Boy, Binding of Isaac) a confirmat anularea jocului Mew-Genics. Acesta a declarat pentru Eurogamer decizia luată, alături de faptul că, pe viitor, dacă ar avea posibilitatea, ar reveni asupra proiectului.

McMillen ne aduce la cunoştinţă existenţa unei şanse de restructurare a proiectului, în contextul în care s-ar dori reluarea jocului de la zero, lucru ce l-ar transforma într-un proiect asupra căruia se va lucra cu mult mai mult entuziasm.

Idea jocului a fost creată în anul 2012 printre strigătele nevinovate ale multora dintre noi cu privire la viitoare apocalipsă care, din păcate, s-a pierdut pe drum. Alături de McMillen a fost implicat în proiect şi Tommy Refenes, co-echipierul şi prietenul său.

mew-genics

Aflăm astfel, în ciuda infimului număr de informaţii legate de acest joc, nu numai că a fost cel mai ambiţios proiect la care au lucrat cei doi, ci si că ar fi fost foarte ciudat, randomizat până în măduva oaselor şi plin de…pisici.

Of, uite aşa rămânem cu ochii în soare parcă încă sperând la un viitor pisicesc. Ce să facem, nu le putem avea pe toate.

Însă, nu trebuie să uităm de proiectul la care McMillen încă lucrează din greu, alături de James Id şi RidiculonThe Legend of Bum-Bo. Acesta din urmă ar avea legături cu Binding of Isaac, fiind prezentat ca un „randomly generated turn based puzzle RPG thingy„.

Până la noi informaţii, puteţi încerca creaţiile celor doi – Super Meat Boy şi Binding of Isaac – pentru a vă face o idee personală despre ceea ce aţi putea primii pe viitor. The Binding of Isaac este disponibil pe Windows, OS X şi Linux, în timp ce Super Meat Boy ne face cu ochiul pe Windows, OS X, Linux, PS4, PS Vita, Wii U şi XBOX 360.

 

Adaugă un comentariu