Disponibilizări în masă la Activision Blizzard

Pe vremuri, demult, Blizzard Entertainment avea farmecul ăla de companie prietenoasă cu consumatorul de jocuri. Un soi de vibe nostalgic, de parcă știai că orice fac, indiferent cât de mult durează, trebuie să fie ceva perfect.

Apoi au început să publice jocuri mobile în francize hardcore, să aplice același model business de căcat tipic titlurilor free-to-play în jocuri care nu sunt free-to-play și să o ardă exact așa cum au învățat de la Anti-Papa Activision.

Blizzard este acum doar un alt publisher înfometat de bani, ce gândește exclusiv în cifre și alte mizerii corporatiste care curg prin venele unor boșorogi/yuppies la costum. Și fiindcă cifrele nu sunt cele din target, s-a trecut la concedieri în masă.

800 de oameni, mai exact. Undeva la 8% din personal. Bobby ”Ashog-Beliar” Kotick justifică măsura folosindu-se fix de cifrele mai devreme amintite, promițând fanilor că resursele economisite vor fi investite în francizele Call of Duty și Diablo, fiindcă Destiny nu le mai aparține.

Ce-i drept, măcar vor beneficia de asistență pentru a le face tranziția la statutul de șomeri mai ușoară, grație performanțelor excelente raportate în 2018, cel mai bun an pentru cultul Acti-Blizz. Acționarii vor dormi acum liniștiți.

Prin urmare, să vă așteptați la un Diablo pe mobil mai mișto ca niciodată și un CoD IIIII minunat!

12 Comments

  1. Ioan-Radu Tanasescu februarie 13, 2019
    • Aidan februarie 13, 2019
  2. alex februarie 14, 2019
  3. Morrick februarie 14, 2019
    • Aidan februarie 14, 2019
  4. Paul februarie 18, 2019
  5. florin februarie 20, 2019
    • Aidan februarie 25, 2019
  6. dante-sama februarie 25, 2019
    • Dor martie 6, 2019
  7. Marcel N martie 14, 2019

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.