For Honor: Un IP Medieval Nou şi Sângeros De La Ubisoft

Despre onoare putem purta discuţii filosofice ore la rând, dar For Honor este un IP nou-nouţ care preferă acţiunea în detrimentul cuvintelor. Dezvăluit de Ubisoft în cadrul conferinţei de presă de la E3 2015, jocul este un melee-only action ce aşază cavaleri, samurai şi vikingi în lupte multiplayer bazate pe obiective. Asistaţi de o hoardă controlată de AI, playerii sunt antrenaţi într-un combat brutal şi sângeros — sistem denumit Art of Battle –, scos în evidenţă de grafica excelentă şi animaţiile fluide. Mai jos avem primul trailer şi o mostră de gameplay. For Honor ajunge pe PC, Xbox One şi PS4 în 2016.

Enjoy, get medieval, or die by the sword!

10 Comments

  1. 1
    NiRaSt says:

    looking good!
    prezicerile mele:
    – samuraii saunt cei mai agili
    – vikingii sunt cei mai puternici
    – cavalerii sunt undeva la mijloc
    !!!!!FOR VALHALLA!!!!!

    • 1.1
      Aidan says:

      Si eu discutam cu un amic pe tema asta, dar noi credem ca samuraii sunt agili, vikingii imbina forta cu agilitatea (arme puternice, armuri usoare), iar cavalerii impacheteaza armura multa si atacuri lente, cu damage mare.

      Dude, I’m fucking hyped :)))

    • Doc says:

      Sunt niste sute de ani care despart razboinicii respectivi… care nu sunt degeaba. Cavalerii, sa nu vorbim de samuraii secolului 16-17, aveau scoli dedicate pentru diferite arme, cu teorie, cu tratate samd., in timp ce vikingii erau ei miejii miejilor, dar raportati la Evul Mediu intunecat din anii 800-1000.
      Mai interesant mi s-ar fi parut ceva cat de cat cu acuratete istorica, gen samurai cu sabie vs. naginata, sau calugar cu bo, eventual cu cate o campanie pentru fiecare?

    • Aidan says:

      Dude, e un joc, nu un tratat de istorie militara 😛 E o fantezie — si chiar satisfacatoare.

    • Doc says:

      Stiu, stiu, da’ io-s mai de moda veche, imi pun speranta din cand in cand si in valoarea educationala a unor jocuri. Daca-ti place sa citesti, gasesti multe chestii in Civilopedii, de exemplu. Sau Assassin’s Creed-ul te poate face sa wikipesti un pic despre asasini, cruciade samd. Things like that. 🙂

    • Aidan says:

      Din nefericire pentru viitorul familiei mele, am terminat Istoria :)) Ma pasioneaza si pe mine subiectele respective, poate chiar ne angajam la niste discutii amandoi cand prindem timp. Te anunt ca eu m-am specializat — alta mare greseala — pe contemporana, dar mai prind cate ceva din moderna, medievistica si antica.

      For Honor e atat de cretin in subiect, incat ar putea sa fie fain. Genul ala “zweihander vs. katana” de fain :))

    • Doc says:

      Da, clar, jocul are potential sa fie un arcade interesant
      Tare, nu stiam ca ai terminat istoria, nu mi-ar fi trecut prin cap. Eu sap la nivel de amator, de cand programa oficiala dadea nastere la intrebari de genul “Intre retragerea aureliana si LItovoi si Basarab I ce naiba a fost pe aici? sau “De ce a taiat-o Mihai Viteazul peste munti dupa ce i-a batut de i-a rupt pe bietii turci?” Istoria “reglementata” de dinainte de ’89 era de groaza (gen batalia de la Tannenberg, de 70k de oameni implicati, a fost “rezolvata” de cei 400 de arcasi moldoveni. Lol.), avea ochelari de cal si intotdeauna chestiile “bune” ni se intamplau de buni ce eram, nu pentru ca turcii aveau vreun razboi civil de succesiune, sau pentru ca polonezii se bateau cu rusii samd. Nu se puneau aproape niciodata lucrurile in context.
      Sper ca ai avut norocul sa studiezi dupa ceva manuale mai inteligente… eu am terminat liceul in 97 si abia bagasera 2 pagini despre Revolutie 🙂

  2. 2
    Bethrezen says:

    Scuze, dar: BANNERLORD!!

  3. 3
    Boby says:

    Aaaleeeluuiaaa!

  4. 4
    Gamer says:

    Ar putea fi fain nu ?

Leave a Reply