Gamescom 2015: Noi detalii din The Technomancer

Pentru Spiders, The Technomancer este punctul existenţial al studioului. După eşecul înregistrat cu Mars: War Logs şi semi-succesul marcat de Bound By Flame, dezvoltatorul francez trebuie să demonstreze cu orice preţ că următorul lor ARPG contează în rândurile genului.

Huh, exact asta i-am văzut străduindu-se să facă în timpul prezentării dedicate presei la standul Focus Home Interactive, unde cele mai proaspete detalii din The Technomancer au fost exemplificate într-un live gameplay demo destul de consistent, ce descria un joc aproape complet: ştiţi voi, motivaţiile din spatele personajului principal, chichiţele poveştii şi mecanicile elementare de explorare şi luptă.

De această dată vei intra în pielea lui Zacharia, un Technomancer proaspăt iniţiat în rândurile ordinului. Acţiunea se desfăşoară pe Marte, după un eveniment ce lasă colonizatorii izolaţi de planeta-mamă şi aruncă facţiunile dominante într-un conflict cu multe substraturi. De exemplu, una dintre aceste organizaţii este inspirată din trăsăturile Uniunii Sovietice, dar indiferent de culoarea politică, apa şi tehnologia reprezintă în continuare cele mai importante resurse, în timp ce ura pentru mutanţi tensionează un arc narativ interesant.

Zacharia are acces la trei stiluri diferite de combat, bazate pe combinaţii între atacuri melee/ranged şi puterile sale electrice, un sistem de crafting complex, echipament diversificat şi un arbore de talente ce influenţează, printre altele, interacţiunea cu restul personajelor. Cinci companioni cu abilităţi speciale te vor însoţi de-a lungul poveştii, însă numai doi sunt disponibili simultan – sistem similar cu cel din Mass Effect.

Tehnic, jocul celor de la Spiders a evoluat simţitor, grafica şi prezentarea depăşind orice am văzut în Mars sau Bound By Flame. Mediul înconjurător arată bine, indiferent că vorbim despre pustiuri deşertice sau gheţari uriaşi. Acelaşi lucru este valabil şi pentru creaturi, eroi sau personaje. Pe scurt, The Technomancer are şansa unică de a salva reputaţia unui studio. Vom afla adevărul în Q1 2016, pe PC, PS4 şi Xbox One.

Adaugă un comentariu