Ne-am jucat Ghost Recon: Wildlands la Ubisoft şi a fost atât de bine

Cică ne-au chemat la Ubisoft să jucăm Ghost Recon cu nişte colegi de breaslă, îmi zice KiMO acum câteva zile. Păi hai să le facem o vizită, dacă tot suntem aşteptaţi. Aşa că ne-am urcat în maşină şi am zburat spre studiourile din Bucureşti, unde am fost întâmpinaţi regeşte cu gustări, cafea, oameni extraordinari şi Wildlands. Mult Wildlands…

Apoi am fost poftiţi în Playroom, unde jocul rula deja pe patru PC-uri serioase, în timp ce un trailer 4K se desfăşura pe un display poziţionat la câţiva metri de noi. Aveam sentimentul că este doar un alt eveniment restrâns în scop promo şi încă nu-mi trecea prin cap cât de mult urmează să mă distrez.

Totuşi, Bogdan Bratu, Art Director, Cristian Gabriel Constantin, Lead Programmer, Daniel Lazăr, Producer şi Lucian Istrate, Lead Game Designer urmau să ne supravegheze în timp ce noi ne exprimam liber în câteva misiuni — aşa că nu ne-am simţit deloc abandonaţi în Bolivia.

Ghost Recon: Wildlands a fost făcut pentru co-op, unde străluceşte cu adevărat. Cu puţină coordonare, am reuşit să ne mişcăm, să tragem şi să funcţionăm asemenea unei echipe de elită, asta după ce am dat cu şepcile de pământ în câteva încercări eşuate.

wildlands_ubisoft_01

Tropa de Elite

În misiunea aleasă de noi, obiectivul principal era scufundarea unui prototip de submarin, iar baza traficanţilor era păzită mai puternic decât virginitatea unei prinţese. Am reuşit să supravieţuim abia după ce George a avut ideea să folosim un elicopter pentru a ne apropia de perimetrul inamic (harta este uriaşă, are undeva la 16×16 km), iar eu am scos din uz luminile cu o armă silenţioasă.

Vehiculele se controlează uşor, armele se simt grozav şi jocul răspunde comenzilor în regim de first person shooter, ceea ce îl diferenţiază mult de The Division, cu care, sincer să fiu, nu are nimic în comun. Veţi avea ocazia să citiţi mai multe detalii în review-ul pregătit pentru numărul 8.

În realitate, noi am fost acolo mai puţin pentru joacă şi mai mult pentru a afla cât de tare a fost implicată echipa din Bucureşti în dezvoltarea noului joc din familia Tom Clancy. Răspunsul ne-a bucurat peste măsură, căci Ghost Recon: Wildlands a beneficiat din plin de munca prietenilor noştri, varianta PC fiind integral opera lor. Mai departe, Ubisoft Bucharest a realizat sistemul Gunsmith, unul dintre cele mai avansate în materie de personalizare a arsenalului, deoarece întregul conţinut este licenţiat, autorizat de un expert şi certificat drept autentic.

La schimbat de ţevi.

La schimbat de ţevi.

Tocmai această autenticitate ne-a uimit, fiindcă puţine alte jocuri reuşesc să mai facă din armament un factor cool. Poţi schimba şi modifica aproape toate componentele puşcoacelor, începând cu ţeava şi terminând cu schema de culori şi camuflaj, „skin-uri” inspirate la rândul lor din game cromatice reale.

De asemenea, tot cei de la Ubi Bucureşti au dezvoltat sistemul de customizare al personajului ales in-game, în care echipamentul şi accesoriile licenţiate sunt reproduse la scară 1:1, întocmai precum piesele reale. Este extraordinar ce poţi face cu o vestă, nişte blugi şi o pălărie de cowboy prin Bolivia. De asemenea, tot ei au pus la punct mediul distructibil, interfaţa grafică, opţiunile specifice PC-ului şi — atenţie — llamele. Adică aproape tot jocul. Dacă mă întrebaţi pe mine, aportul lor depăşeşte graniţele termenului „considerabil”.

Modeşti — aproape că uitau să menţioneze faptul că tot ei au conceput unele zone geografice de pe harta jocului –, simpatici şi glumeţi, omuleţii de la Ubisoft ne-au făcut să ne simţim foarte bine, iar Wildlands pare un joc închegat şi distractiv în mare parte datorită lor. Le mulţumim pentru invitaţie şi le dorim succes în continuare!

PS: Ahem, credem că există planuri pentru un viitor DLC ce include o arbaletă sau un arc cu săgeţi — guerilla warfare style. Nimic nu este confirmat oficial, însă putem visa, nu-i aşa?

 

16 Comments

  1. bogdan.roca martie 7, 2017
    • Aidan martie 7, 2017
    • raincake martie 7, 2017
    • bogdan.roca martie 7, 2017
  2. Aidan martie 7, 2017
    • bogdan.roca martie 7, 2017
  3. LiviuRO martie 8, 2017
    • bogdan.roca martie 8, 2017
  4. LiviuRO martie 8, 2017
  5. Mitu Stefan martie 8, 2017
    • Aidan martie 9, 2017
    • Alexandru Paun martie 9, 2017
  6. dante-sama martie 9, 2017
    • Aidan martie 10, 2017
  7. Ragalie Octavian-Paul martie 13, 2017
    • Aidan martie 13, 2017

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.