Ne-am jucat Ghost Recon: Wildlands la Ubisoft şi a fost atât de bine

Cică ne-au chemat la Ubisoft să jucăm Ghost Recon cu nişte colegi de breaslă, îmi zice KiMO acum câteva zile. Păi hai să le facem o vizită, dacă tot suntem aşteptaţi. Aşa că ne-am urcat în maşină şi am zburat spre studiourile din Bucureşti, unde am fost întâmpinaţi regeşte cu gustări, cafea, oameni extraordinari şi Wildlands. Mult Wildlands…

Apoi am fost poftiţi în Playroom, unde jocul rula deja pe patru PC-uri serioase, în timp ce un trailer 4K se desfăşura pe un display poziţionat la câţiva metri de noi. Aveam sentimentul că este doar un alt eveniment restrâns în scop promo şi încă nu-mi trecea prin cap cât de mult urmează să mă distrez.

Totuşi, Bogdan Bratu, Art Director, Cristian Gabriel Constantin, Lead Programmer, Daniel Lazăr, Producer şi Lucian Istrate, Lead Game Designer urmau să ne supravegheze în timp ce noi ne exprimam liber în câteva misiuni — aşa că nu ne-am simţit deloc abandonaţi în Bolivia.

Ghost Recon: Wildlands a fost făcut pentru co-op, unde străluceşte cu adevărat. Cu puţină coordonare, am reuşit să ne mişcăm, să tragem şi să funcţionăm asemenea unei echipe de elită, asta după ce am dat cu şepcile de pământ în câteva încercări eşuate.

wildlands_ubisoft_01

Tropa de Elite

În misiunea aleasă de noi, obiectivul principal era scufundarea unui prototip de submarin, iar baza traficanţilor era păzită mai puternic decât virginitatea unei prinţese. Am reuşit să supravieţuim abia după ce George a avut ideea să folosim un elicopter pentru a ne apropia de perimetrul inamic (harta este uriaşă, are undeva la 16×16 km), iar eu am scos din uz luminile cu o armă silenţioasă.

Vehiculele se controlează uşor, armele se simt grozav şi jocul răspunde comenzilor în regim de first person shooter, ceea ce îl diferenţiază mult de The Division, cu care, sincer să fiu, nu are nimic în comun. Veţi avea ocazia să citiţi mai multe detalii în review-ul pregătit pentru numărul 8.

În realitate, noi am fost acolo mai puţin pentru joacă şi mai mult pentru a afla cât de tare a fost implicată echipa din Bucureşti în dezvoltarea noului joc din familia Tom Clancy. Răspunsul ne-a bucurat peste măsură, căci Ghost Recon: Wildlands a beneficiat din plin de munca prietenilor noştri, varianta PC fiind integral opera lor. Mai departe, Ubisoft Bucharest a realizat sistemul Gunsmith, unul dintre cele mai avansate în materie de personalizare a arsenalului, deoarece întregul conţinut este licenţiat, autorizat de un expert şi certificat drept autentic.

La schimbat de ţevi.

La schimbat de ţevi.

Tocmai această autenticitate ne-a uimit, fiindcă puţine alte jocuri reuşesc să mai facă din armament un factor cool. Poţi schimba şi modifica aproape toate componentele puşcoacelor, începând cu ţeava şi terminând cu schema de culori şi camuflaj, “skin-uri” inspirate la rândul lor din game cromatice reale.

De asemenea, tot cei de la Ubi Bucureşti au dezvoltat sistemul de customizare al personajului ales in-game, în care echipamentul şi accesoriile licenţiate sunt reproduse la scară 1:1, întocmai precum piesele reale. Este extraordinar ce poţi face cu o vestă, nişte blugi şi o pălărie de cowboy prin Bolivia. De asemenea, tot ei au pus la punct mediul distructibil, interfaţa grafică, opţiunile specifice PC-ului şi — atenţie — llamele. Adică aproape tot jocul. Dacă mă întrebaţi pe mine, aportul lor depăşeşte graniţele termenului “considerabil”.

Modeşti — aproape că uitau să menţioneze faptul că tot ei au conceput unele zone geografice de pe harta jocului –, simpatici şi glumeţi, omuleţii de la Ubisoft ne-au făcut să ne simţim foarte bine, iar Wildlands pare un joc închegat şi distractiv în mare parte datorită lor. Le mulţumim pentru invitaţie şi le dorim succes în continuare!

PS: Ahem, credem că există planuri pentru un viitor DLC ce include o arbaletă sau un arc cu săgeţi — guerilla warfare style. Nimic nu este confirmat oficial, însă putem visa, nu-i aşa?

 

16 Comments

  1. 1
    bogdan.roca spune:

    Deci sa intelegem ca s-au rezolvat toate problemele din open beta? Acum se pot arunca bani pe el?
    multumesc.

    • 1.1
      Aidan spune:

      Nu stiu daca toate, dar e clar jucabil. Pe mine cel putin ma tine in priza.

    • 1.2
      raincake spune:

      Nu prea înțeleg de ce spun mai multe voci ”toate problemele din open beta”?
      Există diferențe față de beta, da, există chiar și elemente pe care nu le-ai văzut în open beta (cum ar fi restul zonelor?) dacă asta întrebi și la asta se referă lumea care întreabă asta.
      Și în plus, dacă nu mă înșel, unul este buildul de open beta și altul este buildul de live. Open beta-ul în momentul de față e echivalentul demo-ului de altădată, care nu era decât o bucată de joc, separată, cu niscaiva conținut.

    • bogdan.roca spune:

      Nu stiu altii, dar eu nu ma refer la restul zonelor, armelor etc, ci ma refer la buguri, freezuri. Eu am intalnit o multime, dar ca sa amintesc doar cateva as mentiona lagurile si freezurile de aprox 5 secunde atunci cand jucam in party (DOAR cand jucam in party), faptul ca uneori masinile si mai ales elicopterele isi pierdeau controlul, crashuri. Astfel de probleme nu am intalnit in For Honor, de pilda.
      Da, sunt de acord ca in ziua de azi beta inseamna demo version. E bine ca exista asa ceva. Datorita beta ului mi-am luat Division desi, initial, dupa ce am vazut reviewuri, eram reticent. Totusi eu sunt de parere ca beta ar insemna versiune de test, adica “joaca si tu chestia asta si zi-ne unde gasesti bube” Eu chiar ma asteptam sa primesc formular, cum am primit la Division si Steep, in care sa trec in revista ce mi se pare bun si ce nu.

  2. 2
    Aidan spune:

    “as mentiona lagurile si freezurile de aprox 5 secunde atunci cand jucam in party (DOAR cand jucam in party), faptul ca uneori masinile si mai ales elicopterele isi pierdeau controlul, crashuri”
    Am primit un singur freeze de genul. E cauzat de sincronizarea dintre jucatori, incat sa nu existe lag. Anyway, alte probleme nu am cu el. Nu e extraordinar de bine optimizat, dar la 1080p pe hoitul meu se misca in peste 30 de frame-uri pe High. Crash-uri nu am primit, ba chiar mi se pare ca e stabil.

    • 2.1
      bogdan.roca spune:

      Am jucat doar cu un prieten in party. Doar eu am avut parte de freezuri. as zice cam odata la 5 minute. Si eu m-am gandit la fel, ca e pentru a evita lagul. Ok. Dar 5 secunde si asa de des? Si doar eu sa am freeze? Eu am gtx 970 iar amicul meu 780. Eu nu am avut parte decat de un crash, el de nenumarate ori.

  3. 3
    LiviuRO spune:

    Mda l-am luat de pe steamşi gici ce ţepa imensa am luat.
    E la fel ca in beta ar trebui sa ii zică Early Access pentru ca jocul nu e terminat.
    Vad ca e un nou trend sa bage jocuri neterminate si pline cu tot feluri de buguri / freezuri si cel mai ales un A.I. idiot rau de nusti daca sa razi sau sa plăngi.

    • 3.1
      bogdan.roca spune:

      Si l-a luat si un prieten de-al meu ieri. zice ca au rezolvat controlul masinilor.
      Totusi, o intrebare. De ce l-ai luat de pe steam si nu direct de pe uplay?

  4. 4
    LiviuRO spune:

    Pentru ca ii pot da refound mai rapid.
    PS: controlu in generla e de cacao (dar da la masini e cat de cat ok)

  5. 5
    Mitu Stefan spune:

    timp de event-uri aveti, dar timp sa trimiteti numarul 7 aparut acum 1.5 luni nu aveti. assholes…

    • 5.1
      Aidan spune:

      Fuckin’ losers astia de N2 🙁

    • 5.2
      Alexandru Paun spune:

      Aidan, omul are dreptate sa fie nervos, cum de altfel sunt si eu. De pe 19 ianuarie, de cand am deschis subiectul pe facebook cu Nivelul2, au trecut aproape 2 luni de promisiuni si minciuni. Am vorbit pe fb, am trimis mail la support, am vorbit cu “Mircea”, am trimis mail lui Kimo. Mai ramane entitatea de sus careia nu m-am adresat inca, dar probabil ca nici ea nu poate sa se lupte cu Posta Romana. Este nevoie de mai multa transparenta si mai multe testicule pentru a iesi si a spune: ba baieti, s-a intamplat asta, facem asta, urmeaza sa facem asta si in n saptamani veti avea revista. Si eu, ca probabil majoritatea celor care au facut prostia sa-si ia abonament, regret ca mi-am pus baza intr-un proiect romanesc. Acest “lasa ca merge si asa” atat de familiar imi displace enorm si as dori, macar pentru o data, cineva sa aiba taria sa spuna “da, tati, am gresit pentru ca”. Pana sa sarim la urmatorul nivel, mai sunt de depasit niste bossi din ADN-ul romanesc. Spor !

  6. 6
    dante-sama spune:

    Eu unul nu am avut nici o problema cu livrarea revistelor comandate. Deoarece am optat pentru transport prin curier, nu prin posta romana (inteleg ca aici este problema).

  7. 7
    Ragalie Octavian-Paul spune:

    haha… tastatura a4tech g800v x7 :)) am si yo una cu 8 ani la bord… inca duce 🙂

    • 7.1
      Aidan spune:

      My good friend Elunes joaca de pe asa ceva de cativa ani. O tastatura foarte buna la un pret excelent — si rezista la apa. Eu o spalam sub dus inainte sa o pasez catre el.

Leave a Reply