No Man’s Sky are dată de lansare

No Man’s Sky pare a fi visul oricărui iubitor de jocuri survival. Jucătorul este liber de a explora un univers procedural ce va conţine 18 cvintilioane planete. Yeah, you heard me. Fiecare planetă va avea propria faună, floră şi minereuri, iar dimensiunile acestora sunt atât de mari încât până şi producătorul este de părere că 99% din univers va rămâne necunoscut pentru o perioadă bună de timp.

Dacă detaliile despre lansarea jocului au fost până mai ieri învăluite în mister, cu ajutorul Sfântului Leak avem acum parte de o dată de lansare şi un preţ al jocului.

Primele informaţii au apărut iniţial într-un leak pe US Playstation Blog, unde, pentru o perioadă scurtă (if you blinked, you probably missed it), No Man’s Sky apăruse cu data de 3 Martie şi un preţ de $60USD. Preţul a fost confirmat la scurtă vreme de Hello Games, în cadrul unui eveniment de presă din Los Angeles. Deşi cu toţii speram în sufletele noastre că ne vom trezi cu o surpriză de început de primăvară, iar pe 3 martie am fi putut începe să explorăm universul gargantuan, data ce a apărut în leak era de fapt cea pentru startul precomenzilor. Jocul în sine va fi disponibil din 21 iunie, pentru PlayStation 4 şi PC. Precomenzile se pot face deja pe Steam şi GOG, iar de pe iam8bit.com puteţi precomanda „Explorer’s Edition” pentru $149USD. Inclus în pachetul acesta veţi găsi un serial pentru activare Steam, un model de navă spaţială pictat manual, o emblemă bună de prins pe articolul vestimentar preferat, ca să fiți recunoscuţi de ceilalţi exploratori şi în viaţa reală, precum şi alte bunătăţuri.

NMS-Explorer_s_Edition-iam8bit

7 Comentarii

  • Hangoverlike
    Publicat martie 8, 2016 2:46 pm 0Likes

    Cu toate ca astept cu drag jocu asta de vreme buna deja, am asa un feeling ca e „a big stretch” toata treaba.

    Misto ca avem data de lansare 🙂

  • Mr. W
    Publicat martie 8, 2016 4:44 pm 0Likes

    Preordered din day 1 pe GOG.
    Notă: jocul nu e survival, e „exploration”. Partea de „survival” pare subţire rău.
    Partea cu 18 qvintilioane de planete e marketing ‘eftin. Da, e adevărat. E la fel de adevărat ca şi cele 400 de miliarde de stele din Elite:Dangerous. Sunt toate acolo… so who the f. wants to see them? 🙂

    Să vedem ce content e în stoc pentru jucători…

  • Stan Gabriel
    Publicat martie 9, 2016 9:29 am 0Likes

    18 cvintilioane planete. DAIIIIIIIIIIIMMMMMMMMMMMMMM

  • alex
    Publicat martie 10, 2016 9:57 am 0Likes

    nu stiu mare lucru despre titlul asta. e multiplayer? daca nu, atunci mai mult de 1000 de planete e overkill, dpmdv.

  • bobyslick
    Publicat martie 11, 2016 9:08 am 0Likes

    @Alex Este online, dar probabilitatea sa te intalnesti cu un player este foarte mica. Sean a declarat ca atunci cand o sa se intample asta, o sa fie o senzatie de nedescris deoarece o sa ai acelasi feeling, ca in viata reala, cand vezi un om dupa ce ai naufragiat nu stiu cate luni pe o insula fara civilziatie. Ideea e ca o sa fie si NPC-uri pe planete. Alien lifeforms cu care poti comunica. Trebuie doar sa le inveti limba.

  • Daniel
    Publicat martie 15, 2016 11:55 am 0Likes

    Am urmarit cu nerabdare No Man’s Sky de o perioada buna de timp si pe la inceput, luand in considerare munca si scope-ul urias, necesare pentru a duce jocul la bun sfarsit, nu credeam ca o sa vada lumina zilei atat de curand. Nu l-or fi lansat baietii in martie, dar in iunie ne vom putea bucura cu totii de el.

  • Stefan Constantin Dumitrache
    Publicat martie 26, 2016 12:16 pm 0Likes

    E un fel de Minecraft in spatiu, unde fiecare cub este de fapt o planeta. La fel ca si Minecraft, nu conteaza atat de mult cate cuburi/planete ai la dispozitie cat conteaza ce te lasa jocul sa faci cu ele. Minecraft e genial pentru ca pune la dispozitie multe variabile pe care jucatorul le combina cum poate, cum stie, cum vrea. Altfel devine plictisitor sa vezi doar aceleasi plante, animale, reliefari, etc… La fel sta treaba si cu NMS: degeaba are atatea gazilioane de planete daca vor fi mereu cam aceleasi. Oricum, pare un joc ce va supravietui prin update-uri incrementale, care vor adauga putin cate putin noi aspecte de gameplay.. Iarasi, la fel ca Minecraft. Si tot la fel ca Minecraft, ar avea nevoie de un fel de demo permanent.

Adaugă un comentariu