REVIEW & CONCURS: FAR CRY 5

…când ești mut,‭ ‬dar arăți bine.‭

Bine,‭ înțeleg că producătorii au încercat să găsească un compromis pentru a face campania jucabilă în co-op, dar au tras paiul scurt și l-au ales pe cel mai rânced, în special atunci când pui în balanță faptul că numai gazda progresează în story, iar tovarășul trebuie să rejoace misiunile oferite cu drag de NPC-uri. Mi-a povestit KiMO despre tot mecanismul multiplayer, așa că nici nu m-am obosit să îl încerc. Păi nu putea atunci să dispară invitatul special din cadru FIX când Rook scoatea cuvinte pe cavitatea orală, așa cum o fac companionii AI? — oricum sunt cantitate neglijabilă.

AI-ul este absurd de prost, ceea ce face majoritatea obiectivelor să orbiteze în sfera împușcă ursul, eliberează cutare outpost, escortează redneck-ul, salvează-l pe X individ important. Cred că producătorilor le era imposibil să facă altceva cu inteligentul artificial. Păcat. Nici companionii recrutabili din questa principală nu ies în evidență, cu excepția unor cut scene-uri relativ mișto.

Împreună,‭ ‬eroul mut și antagonistul scris cu stânga sunt un cuplu minunat, pe care îl uiți imediat ce oprești jocul. Dar Far Cry 5 vrea să te mintă că Joseph, liderul unui cult apocaliptic specific american, este un băiat cu magnetism și trei perechi de testies, cu niște acoliți sclipitori precum diamantele. Ceva asemănător am văzut și în Ghost Recon Wildlands, unde progresai zburdând liber prin zone dominate de minioni, eliminarea lor sistematică împingând campania către confruntarea finală. Este cel puțin plictisitor să faci asta când personalitatea dușmanilor tăi stă umăr la umăr cu cea a unui frigider dezghețat.‭

far-cry-01-screenshot

La umbra Marelui Urs

Altfel,‭ Far Cry 5 scoate untul din Xbox, se unge cu el pe corp și alunecă peste maximul de performanță grafică ce poate fi stors din consolă. Eu nu l-am butonat pe PC, unde se zice că este la fel de sprinten, dar am rămas cu lacrimi în ochi, lipit de televizor, imediat ce am asistat la ciclul noapte-zi în inima unei păduri. Alergat de un curcan carnivor. Pe bune, curcanii sunt cele mai hardcore bestii din jocul ăsta‬.‭