REVIEW & CONCURS: FAR CRY 5

Boomer,‭ prinde curcanul de coadă și fă-l avion!

Să nu uităm,‭ ‬totuși, că Far Cry 5 este prin definiție un sandbox cu puțină poveste și o realizare tehnică impresionantă. Dacă tot scandalul cultului care a preluat controlul unui stat american cu ajutorul drogului Bliss — cel mai probabil un extract de nebunele capabil să inoculeze in consumatori trăiri religioase intense — este la fel de plauzibil ca cel al cartelului mexican din Bolivia, măcar tu ai oportunitatea de a parcurge firul narativ exact așa cum te taie capul.‭

Profeții Părintelui Sămânță‭ ‬cred în diviziunea muncii și se ocupă de propagandă, producția de droguri și militarizare: John, Faith și Jacob. Eu am crezut în arcul cu săgeți, aruncătorul de flăcări, carabina AR și camionul meu cu mitraliere de calibru 50. Este absolut genial modul în care poți ataca o bază inamică în liniște completă, stealth, ca mai apoi, când ai bătut suficient șnițelul și ai de executat trei-patru cultiști narcomani, să bagi plumb în ei – iar pe ultimul să îl prăjești de viu și să-l lași pe post de avertisment.‭

far-cry-02-screenshot

BOOM!

Este incitant,‭ ‬însă la nivel de gameplay,‭ Far Cry 5 nu se distinge grozav de mult de Far Cry 3/4, căci adaugă în oala cu chilli doar prezența unor parteneri cu abilități speciale, ce pot fi recrutați de-a lungul misiunilor, și modul co-op. Okay, recunosc că schimbă puțintel și toată joacă de-a vânătoarea pentru upgrade-uri (revin imediat la subiect). Prin urmare, aș putea să vă povestesc aici despre Boomer și aventurile noastre la vânătoare de curcani cu dinamită. Boomer este un good boy de nivel 9000, probabil cel mai simpatic și mai flocos din istoria jocurilor video. Te ajută detect‬â‭nd inamicii ca o dronă din Wildlands, ceea ce face inutil sprijinul aerian sau suportul unui lunetist. Boomer este tot ce ai nevoie înainte de doomsday‬.

Uneori,‭ ‬în timp ce plantam câteva kilograme de C4‭ ‬pentru a zgâria un curcan,‭ ‬Boomer uita să‭ ‬memoreze raza exploziei și zbura în aer,‭ ‬doar pentru a fi reanimat cu o mângâiere pe burtică. În altă ordine de idei,‭ ‬îmi plac pisicile, să știți, așa că aș putea să zic că Peaches, puma domesticită și însetată de sânge, este de fapt companionul perfect, dar aș minți. Boomer rămâne loial până la moarte și dincolo de ea. Boo-mer! Boo-mer! Boo-mer‭!‬

far-cry-04-screenshot

BOOMER!