REVIEW: GRAN TURISMO SPORT (PS4/VR)

Cultură generală

O altă colaborare pe care au făcut-o cei de la Polyphony Digital, ca să vedeți apropo de atenția nebună la detaliu pe care doar japonezii o pot avea, a fost cea cu brand-urile, numită Vision Gran Turismo. Ce presupune asta? Că oamenii au colaborat cu diverse brand-uri – BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen și alții și i-au rugat să realizeze niște concepte de mașini, special pentru joc. Da, printre cele peste 150 de mașini se numără 21 de mașini concept, făcute de producători de mașini doar pentru joc. Mă rog, unii dintre ei au mers chiar mai departe și au produs conceptele și în viața reală și s-au dus cu ele pe la diversele expoziții de mașini și saloane auto. Da, veți avea ocazia în joc să conduceți concepte pe care oamenii le-au admirat și și-ar fi dorit să fie funcționale – iată, pentru cei care cumpără GT Sport, chiar sunt funcționale. Mi se pare absolut extraordinar și uite încă un motiv pentru care jocul își merită banii.

Ghiciți mașina

În plus, pe lângă asta, avem așa numitul Brand Central în meniul jocului. Pentru adevărații petrolheads și pasionați de mașini, vă garantez că o să petreceți câteva ore în acest mod. Ce e Brand Central? E o zonă dedicată producătorilor de mașini din toată lumea. De aici veți putea cumpăra mașini, la unele brand-uri veți avea inclusiv o zonă de muzeu, cu slide-uri și informații de la înființarea mărcii până în prezent, cele mai importante momente din istoria mărcii marcate cu pozele vremurilor și un articol pe scurt… am apreciat foarte mult această zonă de muzeu, chiar dacă încă nu am terminat de descoperit.

De asemenea, sunt multe brand-uri la care veți avea acces la zona de Channel, unde veți vedea video-uri făcute de producătorii de mașini special pentru Gran Turismo Sport, în care fie prezintă conceptele, fie vă prezintă alte modele de mașini, conținut e destul și o să vă facă să vă simțiți speciali că aveți acces la un conținut atât de personalizat.

Altă opțiune din meniu este cea de Scapes, iar aici cu siguranță o să vă dați seama de fidelitatea cu care au fost reproduse mașinile. Practic, Scapes este un Photo Mode în care veți lua imagini cu locații reale de pe glob, fotografii realizate de către producători, peste care puteți pune mașinile voastre preferate și să faceți o poză, ca și cum ar fi fost făcută în acel peisaj. Vă garantez că mașinile sunt recreate vizual atât de bine încât nu își va da nimeni seama că nu sunt de acolo. Pe lângă asta, photo mode-ul din joc va întrece așteptările oricăror fotografi, opțiunile de customizare a camerei fiind efectiv la nivel de DSLR, și nu exagerez cu nimic. Puteți controla Aperture, Exposure, Shutter speed-ul, focusul și multe, multe alte setări ca să vă iasă poza perfectă.