REVIEW: GRAND THEFT AUTO V (PC)

Este destul de dificil să compui un review nou pentru un joc căruia i-ai dedicat deja peste 10 pagini (dacă îmi aduc bine aminte) într-un număr LEVEL, unde a primit şi coperta. Grand Theft Auto V nu reprezintă un concept nou în lumea gameristică — creaţia Rockstar a fost deja discutată, recenzată şi disecată în nenumărate rânduri –, dar atunci când varianta PC şi-a propus să livreze o experienţă reconstruită în totalitate, munca mi-a fost infinit mai uşoară.

Dacă aţi urmărit testul realizat de colegii noştri pe LAB501.ro, versiunea PC dispune de un engine incredibil de scalabil, flexibil, care împinge calitatea tehnică la cu totul alt nivel decât cel întâlnit pe console. Cam asta este realitatea, demonstrată concret — şi chiar dacă „doare”, factorul determinant în cazul realităţii este valabilitatea ei în orice circumstanţă, indiferent de opiniile subiective. În concluzie, Grand Theft Auto V şi-a atins forma supremă pe hardware-ul oferit de computerele personale — inclusiv cele construite la un preţ rezonabil, considerate mainstream. Sincer să fiu, am fost plăcut surprins de cele 60fps blocate pe sistemul meu, la detalii generale ridicate în jurul opţiunilor Very High @ 1080p.

Experienţa GTA V pe PC este unică şi utilizează 100% din potenţialul jocului — 110% în curând, după ce comunitatea modderilor îşi va face suficient de cap –, ceea ce se traduce, aşa cum e normal şi sănătos, direct în mediul open-world recreat până la cele mai mici detalii. Los Santos arată splendid, dinamic şi uman, de parcă producătorii au suflat viaţă peste o matrice care insistă să demonstreze neîncetat că face parte din alt trib — unul cu ambiţii imperiale.

4 Comments

  1. Tavis mai 1, 2015
  2. ComyGaming mai 2, 2015
  3. Radu mai 2, 2015
  4. Ziskele mai 2, 2015

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.