REVIEW: PROJECT CARS 2

În concluzie

Cred că e evident răspunsul la întrebarea pe care am pus-o mai sus, dacă Project Cars 2 e bun de ceva. Iar răspunsul e un DA hotărât. Chiar dacă probabil nu va ocupa același loc în inima voastră, cum e pentru mine, Project Cars 2 are toate ingredientele unui simulator desăvârșit și nu doar asta – dar a stat la cuptor exact cât trebuia. Un joc cu adevărat special, un must-have pentru pasionații de automobile – exact ca la cele mai frumoase mașini, se simte pasiunea pe care cei de la Slightly Mad Studios au pus-o în realizarea celui mai bun simulator auto din ultimii ani. Au învățat din greșelile pe care le-au făcut cu primul Project Cars, au plecat urechea la comunitate și au dezvoltat nu un joc, ci un adevărat journey.

The Ultimate Driver Journey.

9

+ Efecte meteo nemaivăzute într-un simulator
+ Grafică și sunet de excepție, circuite realizate impecabil

dacă vrei să îl experimentezi la capacitate maximă, trebuie neapărat un volan

Testat pe: PC
Disponibil pe: PC, Xbox One, PlayStation 4
Gen: Simulator Auto
Producător: Slightly Mad Studios
Distribuitor: Bandai Namco
Ofertant: Steam
Data lansării: 22 septembrie 2017

Publicat octombrie 25, 2017 1:00 pm 0Likes

Excelent review şi la timp binevenit. Îmi plac mult jocurile cu maşini şi în special cele care au şi simulare (Toca de la 1 la 3 care mi-a scos peri albi însă nu m-am lăsat, jocurile de F1, acum joc F1 2017, Grid, seria Colin Mcrae şi ulterior Dirt, am parcurs şi o bucată de Grand Turismo 5 pe un ps 3, pe care nu am reuşit să îl mai termin din lipsă de timp, şi cum ai menţionat şi tu inegalabilul chiar şi după atâta timp NFS Porsche).
    Ştiam de Project Cars 1, dar am aflat accidental de apariţia continuării jocului. Am început documentarea şi am urmărit pe youtube tot felul de review-uri mai mult sau mai puţin avizate în care toţi se plângeau de o dificultate crescută a jocului şi e normal oarecum deoarece nu e un arcade (cum de altfel din păcate e aproape întreaga serie NFS). Simţeam în sinea mea, că acest joc trebuie să îl achiziţionez şi acest review al tău nu face decât să îmi confirme că trebuie să îl cumpăr. Aşa mai variez şi eu cursele de F1, deşi am vazut că sunt câteva curse şi cu maşini de F 1 legendare. Ce să mai povestim, circuitele sunt legendare şi am concurat prin Toca şi Grid Motosport şi nu numai. de sute de ori şi le ştiu pe dinafară, provocarea vor fi maşinile, iar numărul lor este foarte ok, faţă de ce se mai lansează în zilele noastre.
    Mă bucur că ţi-ai îndeplinit visul, mi-a plăcut şi am apreciat acest review venit în momentul oportun care mi-a definitivat decizia (de a cumpăra acest joc), şi e un pic trist pentru că marea majoritate de gameri ocazionali de astăzi cred că un joc de curse înseamnă patru taste, toate asist-urile active şi o maşină indistructibilă.
    Pentru toţi ceilalţi ne amintim….de jocuri legendare….şi ne bucurăm când pe ici pe colo mai apare şi câte un joc de simulation. Spor la curse, o zi frumoasă.

• Adrian Dobrescu
      Publicat octombrie 25, 2017 2:52 pm 0Likes