REVIEW: Shadow of the Tomb Raider

Trei și de la capăt

Shadow of the Tomb Raider este un fel de „arcade action-adventure” cu elemente stealth și mai „arcade”. Cu platforming „arcade”.

S-ar potrivi de minune pe o mașină cu fise din târg. Este exploziv și antrenant, chiar și atunci când încearcă să te mintă că e open-world și îți întinde câte un side-quest irelevant pentru povestea principală.

shadow-of-the-tomb-raider-069-41_PM
Unul dintre cele mai intense momente din istoria jocurilor video.

Dar formula funcționează perfect, fiindcă este mai mare decât suma părților componente.

Lara a ajuns la vârstă maturității și rupe barierele în care alte eroine țin morțiș să rămână captive. Este bad ass, inteligentă, agresivă atunci când trebuie și determinată să ducă la capăt orice misiune.

Exact așa cum m-am simțit și eu jucând una dintre cele mai faine creații ludice ale anului 2018.

9.0

Testat pe: Xbox One 
Disponibil pe: PC, PS4, Xbox One
Gen: Action Adventure
Producător: Eidos Montreal
Distribuitor: Square Enix
Data lansării: 14 septembrie 2018

4 Comentarii

  • Sol
    Publicat decembrie 10, 2018 11:40 am 0Likes

    Mi-au placut si precedentele jocuri, mai ales Rise, Shadow pare sa fie la fel de distractiv. Bonus points pentru locatia, care imi aduce aminte de primele nivele din Tomb Raider-ul original, din 1996. O sa il joc cu siguranta, dar din pacate nu imi permit sa il cumpar la lansare. La un 20 de euro insa, va fi insta buy. Mersi de review.

    • Aidan
      Publicat decembrie 11, 2018 9:43 am 0Likes

      Nu uita sa-l iei daca il prinzi la reducere. Merita fiecare banut, chiar si full price!

  • florin
    Publicat decembrie 30, 2018 12:59 am 0Likes

    foarte bune toate din serie, jucati-le pe toate.

  • Sol
    Publicat aprilie 1, 2019 10:24 am 0Likes

    Na, l-am terminat si eu, fara sa fie nevoie sa il cumpar (Xbox Gamepass Rulez) si sincer, nu pot sa ma declar la fel de entuziasmat. Mi s-a parut mult mai slab decat Rise of The Tomb Raider, mai ales pe partile de gameplay, level design, art design si poveste. 🙂 S-a vazut ca a fost facut de alt studio decat precedentele 2 jocuri din serie. Mecanicile de baza sunt in mare parte identice (si sunt foarte bune), dar ce s-a construit peste ele a fost destul de neinspirat. Mai am de facut cateva cripte si challange tombs (le-am lasat la sfarsit ca sa inchi cu ceva bun, pentru ca reprezinta cel mai reusit element al jocului), dar per total impresia personala e dezamagitoare. Ramane sa asteptam inevitabilul re-re-reboot al seriei, in cativa ani.

Adaugă un comentariu