REVIEW: Titanfall 2 (M.I.A.)

Protocol‭ ‬2:‭ ‬Uphold the Mission‭

Captivi pe Typhon după o misiune eşuată şi constrânşi de conflictul deschis cu IMC,‭ ‬Jack şi BT apelează la camaraderie,‭ ‬respect,‭ ‬curaj şi legătura comună cu figura eroică a‭ ‬căpitanului Tai Lastimosa pentru a supravieţui.‭ ‬Despre mercenarii Apex Predators,‭ ‬ofiţerii şi liderul lor nu pot spune că reprezintă cei mai interesanţi antagonişti,‭ ‬furnicile din Half-Life‭ ‬2‭ ‬având mai multă personalitate.‭ ‬Totuşi,‭ ‬rolul adoptat este unul a la Quake,‭ ‬dacă îmi permiteţi figura de stil‭ – ‬adică există fiindcă într-un FPS trebuie să ai ce împuşca cu sete,‭ ‬iar din acest punct de vedere reuşesc să te motiveze.‭ ‬

03

Roboţi cu leduri roşii‭? ‬Pff,‭ ‬se poartă RGB acum.

Fiecare capitol important al jocului îşi găseşte concluzia într-o confruntare Titan vs.‭ ‬Titan,‭ ‬cu toate că mi-e greu să numesc momentele respective‭ “‬boss fights‭”‬,‭ ‬căci nu implică prea multă strategie.‭ ‬Boşii sunt doar nişte oponenţi puţintel mai periculoşi,‭ ‬cu arme mari şi HP umflat.‭ ‬Cireaşa de pe tort rămâne în continuare gameplay-ul bazat pe cooperarea dintre Coop şi BT,‭ ‬interacţiunea cu mecha-ul curgând organic atunci când lupţi în afara carlingei,‭ ‬asistat de AI,‭ ‬şi demenţial de antrenant când eşti ridicat şi aşezat la manşă.‭ ‬Controlul Titanului nu diferă‭ ‬radical de cel per pedes,‭ ‬dar îţi transmite senzaţia de masă,‭ ‬greutate şi putere.‭ ‬Spre deosebire de Hawken,‭ ‬unde ecranul era invadat de informaţii,‭ ‬BT-7274‭ ‬are o interfaţă curată,‭ ‬intuitivă,‭ ‬ce face uşoară trecerea dintr-o configuraţie de luptă‭ (‬Loadout‭) ‬în alta.‭ ‬

Poţi sintetiza şase astfel de seturi cu abilităţi unice,‭ ‬deşi odată ce descoperi modul Ronin şi scoţi sabia uriaşă din teacă nu prea mai pofteşti la altceva.‭ ‬Desigur,‭ ‬varietatea considerabilă de arme pentru pilot şi diversitatea configuraţiilor robotului deschid nenumărate opţiuni tactice,‭ ‬mai ales atunci când începi să profiţi de faptul că poţi oricând să sari din BT într-un tur al morţii,‭ ‬alergând pe pereţii verticali cu o carabină futuristă în braţe.‭ ‬Titanfall‭ ‬2‭ ‬are multe bunătăţi în coş,‭ ‬de la SMG-uri la puşti cu lunetă,‭ ‬shotgun-uri,‭ ‬aruncătoare de grenade şi rachete sau mitraliere uşoare‭ (‬LMG‭) – ‬toate având un comportament balistic unic,‭ ‬potrivit în situaţii specifice.‭ ‬

04

Îmi aduce aminte de District‭ ‬9.

Descoperi repede ce,‭ ‬cum şi unde trebuie folosit,‭ ‬deoarece campania te poartă din junglă până într-o fabrică automatizată de habitacluri,‭ ‬ca mai apoi să ajungi într-un laborator blocat între două falii temporale.‭ ‬Câte medii,‭ ‬atâţia inamici şi un AI cam la fel de fixat pe extreme‭ – ‬la baza ierarhiei sunt soldăţeii tâmpiţei şi iuţi la mânie aka‭ “‬goons‭”‬,‭ ‬iar din vârf privesc semeţ,‭ ‬cumva flexibil cognitiv,‭ ‬Titanii IMC-ului şi adaptabilitatea lor‭ ‬feroce.‭ ‬Of,‭ ‬Titanfall‭ ‬2,‭ ‬eşti ca un evantai într-o zi toridă,‭ ‬dacă Noctua ar face evantaiuri.‭ ‬Infinite Warfare,‭ ‬pune mâna şi notează‭!

Leave a Reply