Rise of the Tomb Raider DirectX 12 Patch

Al şaptelea patch pentru Rise of the Tomb Raider este acum disponibil, aducând jocul la versiunea 1.0.668.0. Printre multe altele, poate cel mai important aspect este introducerea suportului pentru DirectX 12 multi-GPU, producătorii oferind drivere specifice pentru o experienţă lipsită de probleme. Câteva dintre schimbări pot fi regăsite mai jos.

  • DirectX 12 multi-GPU suport. Mulţi dintre voi au cerut acest lucru, iar acum configuraţiile NVIDIA SLI and AMD CrossFireX au parte de suport.
  • Beneficiile sunt aceleaşi însă există o şansă mai mică de atingere a pragului maxim de utilizare a componentei grafice, timp în care, prin contrast, un framerate mai mare poate fi atins cu uşurinţă datorită utilizării îmbunătăţite a CPU-ului.
  • Pentru performanţe grafice îmbunătăţite a fost adăugată utilizarea DirectX 12 Asynchronous Compute, în cazul plăcilor video AMD GCN 1.1 şi NVIDIA Pascal.
  • În cazul celei mai recente versiuni de Windows 10, opţiunea V-sync poate fi anulată, iar în acest caz, comportamentul jocului a fost optimizat.
  • Îmbunătăţiri sistemului stereoscopic 3D rendering, inclusiv bug fixes pentru NVIDIA Surround şi AMD Eyefinity, în combinaţie cu sistemul menţionat anterior.
  • Îmbunătăţiri în cazul plăcilor grafice când opţiunile „default” au fost alese în joc.
  • Eliminarea Voidhammer Shotgun pentru cei ce nu au acces la DLC-ul Cold Darkness Awakens, respectiv pentru cei ce nu au salvat toţi prizonierii din cadrul DLC-ului menţionat, pentru a debloca acest obiect.
  • O rezolvare a unor rare situaţii în care anumite salvari se puteau pierde definitiv.
  • Acest patch elimină forţat opţiunea de Steam Overlay, datorită conflictelor de stabilitate între aceasta şi DirectX 12.
  • O rezolvare a problemelor plăcilor GTX 1080 în cazul opţiunii active VXAO.
  • O multitudine variată de bug-fixes, optimizări şi îmbunătăţiri.

Leave a Reply