Schimbări pentru recenziile clienţilor de pe Steam

Suntem anunţaţi prin intermediul Steam News despre o serie de schimbări legate de recenziile oferite de către clienţi. Acestea au fost introduse cu scopul de a reflecta mai bine starea actuală a unui produs, inclusiv o modalitate de a dezvălui mai uşor cazurile în care o copie a jocului respectiv a fost oferită gratuit.

„O temă comună ce a putut fi observată în cazul recenziilor oferite prin Steam este existenţa unei dificultăţi legate de experienţa din cadrul jocului, la câteva luni după lansare. Aceste schimbări au intrat în vigoare pentru a oferi o descriere mai bună a acestor cazuri. Facem acest lucru prin expunerea celor mai recente recenzii şi prin calcularea unui rezumat al acestora.”

O decizie benefică! Vom putea afla mult mai uşor acum dacă producătorul se ocupă de produsul proaspăt lansat, dacă ţine cont de feedback-ul clienţilor, dar mai ales, dacă patch-urile lansate ulterior rezolvă problemele pe care jucătorii le-ar putea raporta, cu privire la un anumit produs.

One Response

  1. andrei gavrilescu mai 4, 2016

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.