Sinteză EU LCS Summer Finals – Cracovia

Până să ajungem în pragul evenimentului, şi noi ne întrebam cum se desfăşoară LCS EU Summer Finals, găzduit într-unul dintre cele mai frumoase oraşe ale Europei — Cracovia. Pentru League of Legends anul 2016 este unul important, căci gigantul sportului electronic, propulsat de Riot Games, trebuie să îşi consolideze poziţia de lider global, în faţa rivalilor tot mai acerbi.

Competiţia din Polonia urma să stabilească ierarhia celor patru echipe încleştate, G2 Esports şi Splyce pregătindu-se pentru mondialele din America, în timp ce H2K Gaming şi Unicorns of Love au luptat pentru locurile 3 şi 4.

Până în octombrie există o fereastră relativ scurtă de timp, aşa că era imperativ pentru cele două echipe din vârful piramidei să obţină victorii sigure, demonstrându-şi potenţialul maxim şi, evident, să îşi reasigure fanii — prezenţi în număr mare la evenimentul organizat în Tauron Arena — că au şanse majore la World Championship.

Prima zi a fost marcată de un meci cu multă strategie riscantă. H2K au întors scorul cu mișcări de maeștrii și au dominat rundele finale. Suportul local pentru Jankos si Vander și-a spus cuvântul, iar Ryu, Forg1ven si Odoamne au demonstrat cum se pot corecta din zbor erorile meciului precedent, coalizând echipa. Exact așa cum am preconizat pe Facebook, primele minute din confruntare au decis învingătorii.

Întrebat după meci ce crede despre performanţa echipei din care face parte, Odoamne a declarat că victoria le-a fost uşurată nu doar de strategia aleasă — ori de faptul că au rezistat la presiunea psihologică provocată de scor –, ci şi de greşelile tactice ale adversarilor — inclusiv pe frontul pick & ban. Interviul pe larg urmează să fie publicat în paginile revistei NIVELUL2.

https://www.youtube.com/watch?v=csBZ-6oviOo

Ziua 2 a venit cu un Game 1 echilibrat între Splyce şi G2 Esports. Finala europeană de vară s-a jucat cu miză mare, aşa că precauţia celor două echipe îşi găsea uşor justificare. Totuşi, momentele de acţiune au demonstrat cu vârf şi îndesat de ce ambele organizaţii și-au meritat locurile pe scena din Tauron Arena. Într-un final, victoria finală din 2016 EU LCS Summer le-a aparţinut celor din G2. După un meci echilibrat în primele două reprize, aceştia şi-au zdrobit adversarii şi s-au calificat în mondiale în faţa unui public ce număra peste 7000 de oameni.

Mulţumirile speciale merg către Ionuţ Chepeneag, Romanian Community Specialist în cadrul Riot Games.

Click pe imaginile din galerie pentru rezoluţia completă.

 

8 Comments

  1. 1
    Lunatic spune:

    Cand o sa aiba loc evenimentu?

  2. 2
    dante-sama spune:

    M-am jucat League of Legends dinainte sa fie lansat si in Europa (era available doar in state) insa comunitatea m-a facut sa urasc acest joc 😀

    Bine ca nu poti compara nivelul profesionist la care se joaca in campionate, cu skirmish-urile de zi cu zi populate de copii plangaciosi :))

  3. 3
    Alexandru spune:

    De prostioara asta mentionati, dar de Dota 2, care a avut The International 2016 recent, cu un premiu de 20 milioane de dolari, nu ziceti nimic. Mai ales ca am avut un romanas in echipa de pe locul doi.

    • 3.1
      Aidan spune:

      Csf, n-ai csf. E destul de dificil sa multumesti pe toata lumea cu un skeleton crew 🙁

    • 3.2
      KiMO spune:

      Nu a fost posibila delegarea unei echipe la TI, iar colaboratorul care avea sarcina sa se ocupe de material nu a reusit sa duca sarcina la bun sfarsit. Se mai intampla. Cei de la Riot sunt, aparent, mai interesati de prezenta evenimentelor LoL in presa locala de gaming. Drept dovada, au sprijinit prezenta NIVELUL2 la Praga.

    • 3.3
      Alexandru spune:

      Fair enough. Acum ca stiu ca ati incercat macar, nu am de ce ma plange. Voi astepta articolul despre TI7.

  4. 4
    Sol spune:

    De mentionat, ca in urma clasamentului final, H2K si Andrei “Odoamne” Pascu s-au calificat la campionatul modial, care se va desfasura in octombrie, in Statele Unite. Poate reusiti sa faceti o deplasare si acolo :).

    @Alexandru
    Nu mai fi salty, man. E destul loc in lume pentru mai multe e-sports, iar in prezent se intampla ca LOL-ul sa fie cel mai popular dintre ele – dupa orice metrica vrei tu, in afara de premiul pe care l-ai mentionat.

Leave a Reply