REVIEW: Days Gone

[Acest articol este semnat de Răzvan Ecxarcu și este înscris pentru concursul "Trimite-ne un Articol și Poți Câștiga Revista NEXT LEVEL". Va fi publicat și în Revista NEXT LEVEL 1.5]

Prima dată când am auzit despre Days Gone, urmăream prezentarea de la E3 2016. Am rămas plăcut surprins de ceea ce vedeam pe ecran, chiar dacă nu am fost niciodată fan al jocurilor cu zombi și în ciuda faptului că denumirea aleasă la momentul respectiv pentru creaturi era „freakers”. Dar faptul că aveai un motor customizabil la dispoziție, aveai stealth și în același timp te fugăreau sute de freakers, m-a lasat cu gura căscată. Am pus instant „Days Gone” pe lista de jocuri pe care vreau să le cumpăr chiar în ziua lansării.

După care am vizionat câteva clipuri de gameplay pe parcursul câtorva evenimente viitoare, mi-am schimbat radical opinia. Nu mi-a venit să cred în ce hal arăta și se mișca – însă cel mai tare m-a măcinat ideea că jocul pare plictisitor.

Anii au trecut, am continuat să văd noi materiale despre Days Gone, iar părerea mea nu se schimba (tot consideram că este slab rău prin comparație cu imaginile arătate la E3 2016). Dar totuși parcă era ceva la acest titlu realizat de SIE Bend Studio care mă atrăgea.

A venit în sfârșit luna când GameInformer a arătat mai multe imagini de gameplay și, ușor-ușor, jocul a început să-mi placă din nou. Tot ceea ce am văzut înainte de lansare m-a convins că Days Gone merită o șansă.

Mi-am zis că acțiunea poate fi plictisitoare și prost realizată, sau chiar povestea ar putea fi praf… dar măcar am ocazia de a mă plimba cu motorul prin lumea aia post-apocaliptică din Oregon, unde pot ucide hoarde întregi de freakers.

Și bine am facut…

One Response

  1. [email protected] septembrie 3, 2020

Leave a Reply