REVIEW: Fall Guys

Dacă m-ar fi întrebat cineva cu ce o să-mi ocup timpul care mi-a rămas până când vine mult-așteptatul 15 noiembrie (momentul când aceste mâini vor atinge Cyberpunk 2077 pentru-ntâia oară), probabil că răspunsul meu ar fi navigat undeva între „integrame de începători” și „foarte mult CS:GO”. Mai ales pentru că, atât în gaming cât și pe Netflix, lucrurile noi mă atrag doar după ce devin vechi.

Cu Fall Guys n-a fost așa.

La o primă aruncătură de ochi, n-ai cum să nu fii măcar un pic intrigat. Pare ceva grotesc de infantil, dar este oare așa? Este Fall Guys doar un alt joc în care niște găluște antropomorfe primesc costume în timp ce nu fac nimic? Răspunsul este „Da!” în cazul ambelor variante. Însă exact asta face battle royale-ul băieților de la Mediatonic atât de atractiv.

Date fiind „these trying times” (ca să cităm fiecare comunicat de presă al Casei Albe din ultimele luni), nu strică o gură de aer proaspăt. În continuare, vom vorbi despre felul cum Fall Guys ajunge să umple un gol tocmai pentru că a apărut la momentul oportun.

Un pic de backstory înainte: cu studioul britanic Mediatonic v-ați mai întâlnit în seria Bejeweled, dar și în alte brain teasere de tot felul pe care le-au scos din 2005 și până-n prezent. 

Munca la Fall Guys a început cândva prin 2018, iar developerii s-au chinuit cumplit să-și găsească un publisher. Au ieșit pe poartă cu cei de la Devolver, alături de care au mai colaborat în trecut pentru Hatoful Boyfriend (cel mai ciudat joc scos vreodată).

Nu vreau să mă gândesc cât de mult regretă toți cei care au refuzat să publice jocul…

Leave a Reply