REVIEW: Fall Guys

Let’s get to the juicy stuff! Înarmat cu o creatură care pare desprinsă din dosarul cu perverși al unei secții de poliție din Tokyo, simpla și singura misiune din Fall Guys este chiar opusul acțiunii sugerate în titlu – nu tre’ să cazi.

Evident, fiecare mecanism din fibra jocului e gândit fix pentru a te împiedica să faci lucrurile așa cum ți-ai propus. Exact ceea ce face și anul 2020 cu fiecare dintre noi, chiar acum.

Jocul începe cu un număr de maxim 60 de jucători, fiecare cu propria gălușcă umană customizată la sânge. Ceea ce urmează ar trebui să fie extrem de familiar celor care încă folosesc transportul în comun din capitală: aglomerație în masă. Jucătorii se vor zbate să se califice pe parcursul a 5 runde (cu hărți alese random), într-un sistem eliminatoriu care amintește de gameshow-urile japoneze.

Acțiunile sunt limitate: poți să sari, să te arunci cu disperare în față sau să-l apuci pe cel din fața ta ca să-l dai la o parte. Însă mecanica de mișcare a personajelor și design-ul complex al fiecărui nivel, te vor face să respiri ușurat că nu trebuie să acorzi atenție prea multor comenzi.

Partea de customizare a personajului e practic adevăratul endgame din Fall Guys, pentru că tot ce primești ajungi să cheltuiești (din nou, o altă metaforă profundă pentru viață). Costume de burger, noi pattern-uri și culori pentru personaj, practic foarte multe opțiuni care să zbiere la alți jucători mesaje subliminale precum „sunt ridicol de bun la jocul ăsta” sau „da, am băgat bani în jocul ăsta”.