Gamescom 2015: Ce vrea, domnule Chu, Hearthstone de la noi?
În principiu acelaşi lucru pe care l-a vrut dintotdeauna, ne-a spus Hamilton Chu, executive producer pentru Hearthstone, la un pahar de vorbă: să jucăm cu plăcere. Cei de la Blizzard sunt extrem de mulţumiţi de direcţia în care se îndreaptă jocul lor, aşa că nu intenţionează să aducă schimbări majore de mecanică în viitorul apropiat (sau în cel îndepărtat).
Hearthstone creşte sănătos pe fundaţia echilibrului dintre gameplay-ul uşor de înţeles, însă dificil de stăpânit – reţetă adoptată în designul majorităţii titlurilor Furtunoşilor. Deoarece acţiunea online – la nivel amatorial şi de competiţie – se află într-un punct stabil, implementarea unor mecanici radicale ar putea afecta iremediabil procesul de familiarizare al proaspeţilor jucători, crede Chu.
La urma urmei, vorbim despre „intelligent design & mechanics„, despre un „smart planning” cu adâncime. Da, în spatele lui Hearthstone se ascunde un motor cu componente microscopice şi reglaje extrem de fine. Prin urmare, nu vom avea parte de clase noi ori vrăji legendare, fiindcă în viziunea producătorilor aceste adiţii nu au sens.
Timpul nostru cu Chu a fost scurt, însă următoarele concluzii pot fi trase uşor: Hearthstone prosperă, monetizarea aduce câştiguri, conţinutul dulce se coace în cuptor, iar turneele atrag tot mai mulţi profesionişti. Mai departe ar trebui să ghicim în cărţi…
2 Comentarii
LauRoman
Sincer, faptul ca au inceput deja sa introduca aceleasi carti la un cost mai mic (vezi Evil Heckler vs Booty Bay guard) ar putea afecta fmailiarizarea noilor jucatorii, care din start vor avea cele mai proaste carti la dispozitie.
mahri726
Am auzit ca unii jucători au descoperit in fișierele jocului, după noul patch, elemente care ar sugera dezvoltarea unui nou mod de joc cooperativ. Ori te vei alia cu un frieten, sa înfrângeți împreună un boss in Tavern Brawl, ori vor fi introduse meciuri 2 vs 2. Oricum, e clar ca Blizzard experimentează.