Celebrul final al Halo 2 NU a folosit designul original
Probabil cu toţii știm de Halo 2. Dacă nu, va trebui să te întreb prin ce subsol de bloc comunist te-ai pierdut în ultima decadă. Deși fanii înrăiţi ai seriei probabil sunt familiarizaţi cu această informaţie, pentru restul comunităţii ni se oferă un interviu marca IGN prin video-ul de mai jos. Totul în compania veteranului și compozitorului seriei, Martin O’Donnell:
Se pare că noi, din interiorul bocancilor lui Master Chief (sau de sub casca sa?) ar fi trebuit să găsim Ark of the Covenant fix aici, pe Terra. Alături de prietenul nostru Dervish (cunoscut acum sub numele de Arbiter) eram sfătuiţi să pornim o sesiune de wrestling împotriva lui Prophet of Truth. Totul ar fi trebuit să fie încheiat pe loc, de o concluzie uluitoare si magnifică.
Întrebat de ce s-a ajuns în această situaţie, O’Donnell ne-a readus lumină prin faptul că jocul nu ar fi putut fi terminat și publicat la timp, acest final necesitând mult mai multe resurse decât s-a anticipat. Se pare că acesta încă se află în posesia scriptului original pe undeva prin dulapurile sau sertarele locuinţei sale.
Nu uitaţi! La vremea lansării (Noiembrie 2004 pentru XBOX – originalul, nu 360, da ne întoarcem în preistorie – respectiv Mai 2007 pentru Windows), jocul a fost criticat pe partea de storyline de majoritatea site-urilor de specialitate exact pentru acest final brusc ce nu face altceva decat să te lase scărpinându-te în cap și întrebându-te „Unde Doamne iartă-mă e restul?”. Și dacă răscolim amintirile, parcă încă mă bântuie scandalul cu exclusivitatea pentru Windows Vista a celor de la Microsoft.
Ultima intrare în franciza bine cunoscută este cea cu numarul 5 doar în titlu, respectiv Halo 5: Guardians, disponibil exclusiv pe XONE încă din 27 Octombrie 2015: