[COMPLET] E3 2016 Coverage – Ziua 3

Și iată cum am ajuns în ultima zi a acestui senzațional eveniment. Din păcate, se pare că post-show-urile au fost integrate în ziua dedicată conferințelor, așa că, mâine vă voi oferi un articol de tip „round-up” pentru a încheia această săptămână plină de aventură! Până atunci, vă las în compania unui rezumat al zilei finale.

 

ȘI MAI MULTE ȘTIRI:
  • Noua consolă a celor de la Microsoft, Scorpio, ce va fi lansată anul viitor, va avea suport nativ pentru jocurile și perifericele XONE, producătorii dorind eliminarea termenului de „console-upgrade” din industrie. Anul 2017 a fost calculat drept cea mai bună perioadă de lansare, datorită rapidității cu care televizoarele 4k ajung în casele consumatorilor. Această piață deja are parte de reduceri masive, astfel încât, într-un an de zile, display-urile 4k ar trebui să devină o normă în camerele fiecăruia dintre noi. Din păcate, beneficiile consolei sunt reduse radical în lipsa unui astfel de display.
  • Producătorul Resident Evil 7, Masachika Kawata, a oferit noi detalii despre produsul său, prin intermediul acestui interviu. Kawata ne transmite faptul că demo-ul a fost un simplu Playable Teaser, nu face parte din produsul final, protagonistul este diferit, și că scopul principal a fost evidențierea atmosferei. Titlul va integra o multitudine de mecanici printre care chiar și armele de foc, iar perspectiva va rămâne de tip first-person, pentru o experiență mai personală. Personajele cunoscute din serie au fost lăsate la o parte pentru a se pune acccentul pe horror, pe tot parcursul jocului vei fi foarte vulnerabil, partea de survival va fi omniprezentă, iar personajul principal ești chiar tu, jucătorul. Mai mult de atât, echipa de producție nu conține nicio persoană care ar fi lucrat în cadrul celebrului P.T, Resident Evil 7 fiind în producție cu mult înaintea apariției pe piață a demo-ului pentru ceea ce ar fi trebuit să fie următoarea intrare în seria Silent Hill.

[COMPLET] E3 2016 Coverage - Ziua 3

  • Creatorul Mario, Shigeru Miyamoto, ne anunță că, un nou joc din celebra franciză, se află în producție. Acesta va oferi o experiență unică, nouă, revigorată pentru serie. Este posibil să îl vedem în cadrul următorului E3, însă alte detalii nu au fost oferite. Cei mai noi membri ai echipei au reușit să-l privească pe Mario cu ochi noi, astfel încât acest proiect a putut fi gândit.
  • Capcom ne răspunde la câteva întrebări legate de Street Fighter V, precum de ce a fost amânată lansarea lui Ibuki. S-a dorit o mai bună finisare a acestuia, alături de o mai bună calitate, noua dată de lansare fiind concomitentă cu update-ul următor. Story Mode-ul ce va sosi în această lună va rafina puternic jocul la nivel de gameplay, va extinde durata de viață a produsului la nivel competitiv, va atrage noi jucători și va oferi fanilor adevărata imagine a ceea ce s-a dorit a fi Street Fighter V, de la bun început. Alte update-uri sunt plănuite, alături de noi personaje, echipele lucrează cât pot de repede, iar dificultatea din modul de joc Arcade va fi îmbunătățită. Inițiativa pentru a rejuca Story Mode-ul va fi oferită de recompensele bogate în Fight Money, iar echipa este încrezătoare în faptul că jocul poate păstra și audiența clasică de fani, dar și pe una nouă, casual.

[COMPLET] E3 2016 Coverage - Ziua 3

  • Kojima a acordat un interviu fix aici în cadrul căruia a discutat cum a ajuns să îl întâlnească pe Norman Reedus și despre cum se înțeleg cei doi în colarborarea pentru recentul anunțat Death Stranding. Mai mult de atât, Kojima a fost plăcut impresionat de noul Resident Evil 7!
  • Nintendo ne transmite că, odată cu apropierea lansării pe piață a noii console NX, publicul trebuie să înțeleagă faptul că prioritatea companiei este experiența oferită jucătorilor, puterea grafică fiind lăsată în casa celor doi eterni rivali, Microsoft și Sony.
  • Phil Spencer ne anunță că Project Scorpio va fi de aproximativ 4.5 ori mai puternică decât XONE.
  • Cei de la Rare au confirmat faptul că Sea of Thieves nu va avea parte de un model free-to-play.
  • Celebrul Fahrenheit: Indigo Prophecy va primi un remaster începând cu data de 18 Iulie, exclusiv pentru Playstation 4. Va fi remasterizat cu fidelitate 1080p în minte iar prețul va fi în valoare de 15 dolari. Deși tot o versiune remaster a fost lansată pentru PC în luna Ianuarie a anului 2015, întrebați dacă este vorba de aceiași versiune, cei de la Quantic Dream au răspuns cu un simplu „nope”.

Adaugă un comentariu