Mirror’s Edge Catalyst a fost amânat
Mirror’s Edge Catalyst a fost amânat până pe data de 7 Iunie pentru Statele Unite, respectiv 9 Iunie pentru Europa, ne informează producătorii în acest blogpost. Motivul ar fi dorinţa de perfecţionare a titlului înaintea lansării.
Directorul de design, Erik Odeldahl, ne transmite că „După cum ştiţi, suntem pe cale de a deschide porţile oraşului de Sticlă tuturor participanţilor în cadrul Closed Beta-ului. Una din facilităţile principale a acestui beta, dar şi a jocului complet, este opţiunea de Social Play, detaliată în ultimul jurnal al dezvoltatorului.
Câteva dintre caracteristicile Social Play sunt crearea propriilor curse contra timp, creşterea în rang pe Leaderboards, conectarea cu prietenii tăi Runneri dar şi completarea traseelor scurte create de cei de la DICE. Dorim ca experienţa de joc în toate aceste cazuri să fie impecabilă.
Dorim de asemenea să avem oportunitatea şi timpul necesar în a aborda feedback-ul jucătorilor după terminarea acestui closed beta. Pentru a avea un pic mai mult timp în a perfecţiona jocul, acesta va fi amânat până pe data de 7 Iunie în Statele Unite, respectiv 9 Iunie în Europa. Suntem încrezători în faptul că aceste două săptămâni vor face jocul extraordinar pentru fiecare dintre voi.
Mulţumesc tuturor pentru suportul continuu şi entuziasmul arătat. Revenirea lui Faith este iminentă.”
2 Comentarii
CristianR
Deja „amanarea” devine parte importanta din procesul de creatie. Observ ca din ce in ce mai multe titluri sunt anuntate cu surle si trambite, dupa care, surpriza .. sunt amanate din dorinta de a perfectiona jocul… mie lucrul asta imi spune decat ca acolo exista un management defectuos si cu asteptari ireale. „Amanarea” este motivul pentru care am incetat sa mai „pre-comand” jocurile si tot „amanarea” m-a facut de cateva ori sa renunt la titlul respectiv
Bica Mihai
Eu cred ca „amanarea” ar fi trebuit sa nu dispara din procesul de creatie. Jocul este gata cand este gata (a la Blizzard intr-o vreme). Problema este ca nu ai cum sa faci gigantice campanii de publicitate si sa cresti hype-ul (uneori express pentru fraierii care pre-comanda, ca altfel jocul ar vinde cat face) cand nu stii data lansarii. Cred ca moda asta este sustinuta (cu presiunea de riguare) si de investorii care vor sa stie cand isi vad profitul – perfect normal pentru un business, dar toxic pentru orice proces artistic. Divaghez…
Chestia este ca noua nu ne place nici asa, nici asa. Cand am primit jocuri lansate la data promisa dar incomplete sau necizelate am strigat „Hua, mai bine il amanati pana la anu’!”. Acum ca il amana pentru a profita de concluziile beta-ului, iar strigam. Ce sa mai…sa ne tina corzile!