REVIEW: SHADOW OF WAR
Nu toți ne naștem cu scutece legendare, unii trebuie să le obținem cu pumnalu’
Componenta RPG din SoW este mult mai elaborată decât cea din primul joc al seriei. Echipamentul lui Talion este împărtit în șase categorii: sabia (unealta principală de cioplit fizionomii), pumnalul (utilizat în stealth, pentru acele momente intime, romantice, de neuitat), arcul (folosit nu numai pentru sniping, ci și pentru execuții spectaculoase), armura, capa și inelul. Pentru toate cele șase, calitatea prăzii lăsată în urmă de nefericitele căpetenii cărora le faceți felul variază între common (culoarea albă în inventar), rare (culoarea galbenă), epic (portocaliu) și legendary (culoarea mov). Fiecare în parte poate avea încrustată o gemă, ca să nu iî zicem giuvaer. Gemele sunt împărțite în trei categorii, cele verzi dau mai multă vitalitate, cele roșii conferă mai multă putere în atac, iar cele albe cresc procentul de experiență acumulată.
Aceeași paletă de culori este aplicabilă și pentru a defini calitatea orcilor pe care îi puteți recruta în armata voastră, pe care mai apoi o puteți utiliza pentru a cuceri și ocupa fortărețe în zonele disponibile.
Arborele de evoluție a personajului surprinde prin numărul de opțiuni disponibile. Cele șase brațe de evoluție oferă posibilitatea de a investi puncte de experiență într-un număr destul de mare de abilități. Fiecare abilitate are câte trei posibile modificări. Deși poate părea exagerat de complex, SoW oferă toate informațiile necesare pentru a înțelege sistemul. Este de ajuns doar să aveți răbdarea de a citi. Utilitatea abilităților și “sub-abilităților” este uriașă, mai ales când ați reușit să le deblocați pe toate, deoarece odată deblocate, SoW vă permite să schimbați setup-ul oricând. Astfel, veți putea să vă mulați schema de atac pe slăbiciunile adversarilor mai dificili, peste care cu siguranță veți da, având în vedere sistemul Nemesis.
2 Comentarii
dante-sama
Un review obiectiv si spot-on. Felicitari si multumesc!
KiMO
cu placere 🙂