15 Minute De Gameplay Proaspăt din The Witcher 3: Wild Hunt
Am acoperit subiectul The Witcher 3: Wild Hunt ori de câte ori am considerat interesante sau importante informaţiile aflate în circulaţie. Mă bucur că am avut ocazia de a participa la o demonstraţie specială de gameplay în 2013 şi mă bucur înzecit că polonezii de la CD Projekt Red au decis să amâne lansarea RPG-ului pentru a corecta cât mai multe probleme. Aş vrea ca Witcher 3 să îmi provoace în versiunea finală acelaşi entuziasm experimentat în cadrul conferinţei de presă desfăşurate la gamescom. Mi-au plăcut atât de mult primele două, încât ar fi păcat să rămân cu un gust amar după ultimul capitol din saga lui Geralt. Până pe 19 mai trebuie să mă mulţumesc cu relatările altora şi clipuri video cum este cel de 15 minute inclus în acest articol. Eh, e bine şi aşa rău…
12 Comentarii
alex
E incredibil…jocul asta trebuie jucat in viata asta
Caleb
Pe mine m-a distrus lupta din Witcher 2 şi pot spune că l-am terminat… în ciuda ei, pentru tot ceea ce oferea în rest. Nu e vorba că nu erau animaţiile ok, că nu era spectaculoasă, ci mai mult că nu se prea legau schemele, tactica era sărăcuţă, poţiunile trebuiau băute pe ghicite sau după ce vezi ce-ţi trebuie şi dai reload. Messy, messy.
Se aude că W3 nu diferă prea mult sub aspectul ăsta, chestie care mi-a tăiat considerabil din entuziasm. Sper să nu fie adevărat. Nu de alta, dar e păcat ca un joc atât de bogat să fie sabotat de una dintre mecanicile lui de poster.
CDProjekt au arătat că se pricep de minune la creat lumi, poveşti, personaje şi quest-uri (nu mai zic de grafică), dar mi se pare că gameplay-ul e punctul lor slab major. Poate şi interfaţa. Nu se leagă prea bine, nu e captivant, nu e ergonomic, nu e inspirat. De fapt, e mai mult o lipsă de viziune coerentă, cred, decât o carenţă de execuţie. W2 mi s-a părut un downgrade ca interfaţă şi luptă faţă de primul.
Au ce învăţa de la Dark Souls pe partea de lupte cu mobi normal şi de la Dragon’s Dogma pe partea de boşi. Şi de la amândouă pentru interfaţă şi control.
Totuşi, dacă are măcar şi un singur moment similar cu cel din Witcher 2, unde efectiv m-am simţit ca-n The Dark Project, îi iert orice abatere.
Morphi
Caleb. M-am apucat de 2 ca prin toamna si dupa ce am jucat cam 16 ore l-am pus pe pauza de unde nu a mai iesit nici pana in ziua de azi. Motivul ? COMBATUL INFECT.
Il voi relua dupa ce termin cu Divinity Original Sin doar de dragul universului al graficii si al povestii.
La mine poate a fost si mai mare socul pentru ca m-am apucat de el chiar dupa ce am terminat Dark Souls….
Sper din toti rarunchii ca in Witcher 3 sa fie imbunatatit combatul.
P. Adrian
Si eu sper ca W3 sa aiba un gameplay mai bun decat cel din Witcher 2. Chiar si gameplay-ul din Witcher 1 m-a cam debusolat in primele minute de joc, dar m-am obisnuit foarte usor atat cu gameplay-ul, cat si cu interfata. Dar cand am trecut la W2 m-am socat putin si am avut ceva de lucru cu secventa de tutorial de la inceput.
dan
Salut. Pentru gameplay-ul din lupta cautati pe Steam Witcher 2 Full combat Rebalance, probabil e exact ce va trebuie. Eu unul m-am obisnuit cu cel vanilla, desi e cam exagerat si restrictiv. Totusi mi s-a parut ca DarkSouls are un gameplay arcade vs Witcher 2 si nu sper sa se imprumute de acolo.
Aidan
W2 a fost stangaci, dar m-am acomodat foarte repede cu el, iar modul Full combat Rebalance de care aminteste dan a usurat si mai mult lucrurile. Dupa o ora de joc totul parea echilibrat si la locul lui. In schimb, eu am avut probleme mari cu Dark Souls pe PC. Desi vroiam sa fac uz de M+K, fara controlerul X360 nu am reusit mai nimic 🙁
Caleb
Păi schema de control din Souls e una pentru gamepad. Una foarte reuşită, după mine, dar gândită clar pentru un gamepad, nu altceva.
La W2 combat rebalance, mulţam de info, doar că l-am terminat de două ori şi nu sunt deloc tentat să-l reiau. Poate fi foarte util pentru cine nu l-a jucat încă.
Dar rebalance, nush, pentru un sistem care mie mi se pare cam putred la măduvă, un tweak nu prea cred că salvează conceptul în sine.
Bine, eu sunt mai dubios, de exemplu am adorat lupta în Gothic 1 şi schema clasică în Gothic 2 şi am detestat clickfestul din 3. Alţii au simţit exact pe dos.
Caleb
Eu a treia oară nu-l mai joc pe W2, am văzut tot ce aveam de văzut în el. E şi o chestie de gust, eu ador combatul din Souls, Gothic 1 şi 2 şi detest echivalentul din Skyrim, Gothic 3 şi altele.
Problema lui W2 e că nu ştia prea bine dacă voia să fie un RPG imens şi divers sau mai degrabă simulator de Geralt, de acolo mi se pare că au plecat multe stângăcii. Le-au vrut pe toate şi nu poţi să le ai într-o formă coerentă.
Aidan
I agree to disagree. W2 a fost oricum, dar nu incoerent. Ca nu a reusit sa dezvolte suficient fiecare ramura din coroana? Probabil, dar suma tuturor partilor a depasit intregul, iar rezultatul a fost – din punctul meu de vedere – splendid.
Dan
Era un filmulet pe youtube, cautasem lupta din introducere cu cei cinci tipi din curte pe care o tot pierdeam. In filmulet jucatorul avea o sabie rupta, fara armura si pe nivelul maxim de dificultate si a reusit sa castige. Jocul are provocari pentru toata lumea 🙂 Probabil si continuarea va semana aici.
Caleb
Dacă nu-mi plăcea W2 nu l-aş fi terminat a doua oară. Doar că e genul de joc care frustrează mult prin chestiile lăsate în aer. Probabil că ar fi ajutat să aştept patchul final care să rezolve mai toate problemele, dar a venit cam târziu.
Dar lansez şi o provocare. Uitaţi-vă la seria din 2002. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hexer_(TV_series) Efectele speciale sunt penibile, dar, în rest, merită. Finalul e superb.
March Hare
salut. am gasit site-ul asta din gresala, cautand o oferta buna de pret pt w2, pe care il am pe Steam, dar pe care mi-l doream si in biblioteca. Felicitari pt articol, ma bucur ca cineva scrie si pe la noi despre cel mai bun RPG facut vreodata.
Caleb, cum a reusit sa gasesti serialul? pe trackerul piratilor sunt doar 2 seed 🙂