5 minute alături de cele mai cerute mecanici din Assassin’s Creed Unity
Un nou trailer pentru Assasin’s Creed Unity detaliază felul în care vor funcționa sistemul de personalizare și co-op-ul, două dintre cele mai așteptate mecanici de joc, dacă e să ne luăm după spusele lui Alex Amancio, creative director la Ubisoft Montreal.
Astfel, Amancio ne explică cum ne vom putea personaliza asasinul, atât din punct de vedere vizual, cât și în ceea ce privește arsenalul, pentru ca mai apoi să putem sări cu el în misiunile co-op (ce pot fi făcute și de unul singur). Astfel, asasinul nostru își va schimba felul în care se dezvoltă, în funcție de alegerile pe care le facem, alternând între un adevărat rege al parkour-ului, un asasin de la distanță sau un veritabil melee brawler.
De asemenea, felul în care vom decide să îl îmbrăcăm pe Arno, personajul principal, va contribui la felul în care acesta se va mișca în lumea jocului. Astfel, dacă alegem să îi punem în spate o armură de două tone, nu va mai fi la fel de agil. De asemenea, cu cât îi tragem gluga mai tare peste ochi, cu atât el se va strecura mai ușor prin mulțimi și va fi capabil să-și folosească abilitățile de reperare a inamicului de la o distanță mai mare.
Assassin’s Creed Unity va fi lansat pe 13 noiembrie pentru PC, PlayStation 4 și Xbox One. Concomitent va fi lansat și Assasin’s Creed Rogue, dezvoltat de vecinii noștri bulgari de la Ubisoft Sofia. Acesta este destinat consolelor din generația precedentă (Xbox 360 și PlayStation 3) și vine ca o încheiere a aventurii asasinilor pe pământul american.