Act of Aggression: Agresiv Încă din Pre-Alpha
Act of Aggression, anunţat anul trecut de Eugen Systems, începe să prindă formă – şi îmi place la nebunie cum se prezintă, mai ales că nu a trecut foarte mult timp de când sesizam o penurie în materie de RTS-uri solide. Jocul a primit acum un trailer pre-alpha, în care se pot observa mecanici clasice şi delicioase, cum ar fi prezenţa unor facţiuni cu tehnologii diferite, base building, managementul resurselor sau producţia unui număr mare de unităţi. Cu succesele înregistrate de Act of War, RUSE şi seria Wargame în palmares, producătorul francez are şanse mari de reuşită. În plus, Act of Aggression pare să privească cu respect către Command & Conquer, concluzie ce reiese cu uşurinţă din gameplay şi artwork-uri. Data lansării este încă incertă, dar ne-am putea trezi cu el disponibil în această primăvară.
5 Comentarii
Ziskele
Grey Goo se aseamana si el destul de mult cu C&C, fiind dezvoltat de Petroglyph. Nu prea am auzit de el pe aici.
Aidan
Se întâmpla ca anumite jocuri sa ne scape, mai ales atunci când nu ajung la noi si nu avem ocazia sa le încercam la prima mana. Grey goo este o astfel de victima a neșansei, dar exista întotdeauna posibilitatea sa ne întoarcem la el.
Ziskele
E de inteles in cazul in care acum primiti review copy mai greu fata de revista.
Aidan
Yup. Pana reusim sa ne infigem bine ghearele in vechile contacte folosindu-ne de noul nume – si te asigur ca depunem toate eforturile imaginabile –, lucrurile merg in ritmul pe care il vezi. As zice ca binisor, deocamdata, dar se poate si mai bine 😀
Razvan
Mi-a placut mult Act of War si practic, acesta este succesorul sau spiritual. De fapt este sequel-ul in adevaratul sens al cuvantului.
Insa Act of War nu a fost un joc bun. A avut grafica buna, mecanici interesante si era echivalentul unei carti de Tom Clancy. Dar nu a fost un joc bun. Primul a fost prea usor. Era atat de usor sa faci spam de unitati si sa dai „Move and attack” incat nici nu trebuia sa ai o strategie.A doua oara am facut speed-run pe el pentru ca mi-am dat seama ca e indeajuns sa am o economie buna si au fost prea putine misiunile in care chiar erai limitat de ceva.
Pe partea cealalta High Treason era prea greu. Cerea foarte mult micro-management si asta lua din placerea de a il juca. Un echilibru intre ele doua era perfect. Command and Conquer Generals a nimerit acest echilibru.
Oricum, astept cu placere sa-l joc 🙂