ACȚIUNE! Săptămâna 27: Trailer Epic! Epic Fail!
Necurate/Inspiraționale:
UE4 – Substance Designer
Apartamentele nu-mi par atât de greu de realizat în UE4, dacă ai răbdare cel mai probabil chiar şi fără talent o să o scoţi la capăt. Ce a creat însă aici Koola, cum faci aşa ceva? (bonus, alte două filmuleţe)
Pokemon Snap (VC N64): Working as of 4.0-6204
Yo dawg! Nu prea există emulatoare pentru Nintendo 64 aşa că dezvoltatorii lui Dolphin s-au gândit că poate reuşesc să ruleze jocurile de N64 cu ajutorul consolei virtuale Wii. Incredibil, funcţionează mai bine decât multe alte emulatoare dedicate N64.
Allison Road – Prototype Gameplay
Nu ştiu dacă ştiţi povestea dar demo-ul creat de Guillermo del Toro şi Hideo Kojima pentru a anunţa următorul Sillent Hill a fost şters de pe faţa pământului de Konami, care a încercat până şi să baneze vânzarea PS4-urilor care aveau demo-ul instalat. WTF!?! Bineînţeles că nu a durat mult până cineva le-a dat peste nas şi a decis să creeze un întreg joc în spiritul demo-ului.
NVIDIA HairWorks 1.1 by Tarkan Sarim
Oferă unelte şi lumea le va folosi, câţiva vor obseda chiar. Tarkan Sarim tot meştereşte la HairWorks-ul celor de la Nvidia.
Great Things – Changing Lanes – Ep 1
Ups… am uitat de ce am salvat acest filmuleţ… A da, dacă vă plac MOBA-urile presupun că o să apreciaţi acest „Following Jimmy “DeMoN”. Despre Jimmy Ho, unul dintre cei mai buni DotA-işti în activitate (cum sună asta?). Ne pregătim astfel pentru The International 5. Peste 15 milioane de coco în premii – mai e timp să treacă chiar şi de 20 dar bonusurile puse la bătaie de Valve anul acesta îmi par cam slăbuţe prin comparaţie cu ce au promis anul trecut (dacă-mi aduc aminte bine).
Yakuza 5 Developer Interview: Welcome to the World of Yakuza 5
Sega s-a deşteptat şi va aduce Yakuza 5 şi în vest. Îmi plac întrebările puse şi răspunsurile producătorilor (deşi par foarte supăraţi, nesuferiţi chiar).
Assassin’s Creed Syndicate Meets Parkour in Real Life! in 4K!
Păi, dacă nu era în 4K nici nu mă uitam. Sincer nu-mi place stilul, am impresia că execută mişcări în plus. Nu e eficient. Ori e Parkour ori e Free-Running?
Mortal Kombat and Enter the Dragon Are the Same Movie
Când v-am spus ca MK nu e un film chiar atât de rău nu m-aţi crezut. Na!
2 Comentarii
mahri726
Partea proasta la Hairworks este ca nu au o metoda de authoring, care sa functioneze pentru alte softuri in afara de Maya. Pentru PhysiX Cloth, exista o unealta, clothing tool. Pentru par, ai doar Hairworks Viewer. Daca folosesti Blender, nu prea reusesti sa te folosesti de Hairworks. Partea buna este ca cei de la Epic Games sustin Blender. Au facut o donatie semnificativa pentru compatibilitatea formatului FBX, iar acum vor sa-ti permita sa creezi PhysX Cloth direct in editor, fara sa fie nevoie de Clothing Tool sau Maya. Daca Hairworks va putea fi procesat pe CPU, atunci si cei cu placi AMD se vor putea folosi de aceasta technologie, indeplinind criteriul celor de la Epic de a fi compatibila cu ambele tipuri de sisteme PC→integrare in trunchiul UE4. Dupa aceea, vor implementa unelte de editare a parului in editor, si din nou, nu va mai fi nevoie de Maya.
ncv
gasesc aceste detalii foarte interesante. multumim!