ACȚIUNE! Săptămâna 47,48 şi 49: Shadow Complex (PC) Gratuit.

Game Theory – The Human Hive Mind Theory (Starcraft 2: Legacy of the Void); Until Dawn’s Tragic Hero şi Zelda Rupees are REAL?!?
Foarte bune, mai ales întrebarea de la sfârşitul primului episod, dezbătută între prietenii mei de ceva timp. E internetul un lucru bun sau rău? Pe de o parte este cea mai puternică unealtă posibilă, o resursă nelimitată, pe de altă parte, a ajuns să fie cea mai mare distracţie posibilă. Odată deschis nu mai facem nimic.



Game Maker’s Toolkit – Following the Little Dotted Line
Ups, am uitat cu ce a fost… staţi aşa… aha… despre cât de enervante şi exagerate sunt instrucţiunile date de NPC-uri în jocurile moderne. A dispărut sentimentul de explorare, totul e însemnat pe hartă, săgeţi peste săgeţi te împing de la spate.

Digital Foundry – Call of Duty Black Ops 3 PS4/PC/Xbox One Graphics Comparison
Rise of the Tomb Raider Xbox 360 vs Xbox One Graphics Comparison
Star Wars Battlefront PC/PS4/Xbox One Comparison/Tech Analysis
Star Wars: Battlefront PS4 vs Budget PC (Core i3 4130/GTX 750 Ti/GTX 950) Frame-Rate Test
Hands-On With PS2 Emulation On PlayStation 4
PS2 Emulation for PlayStation 4: Frame-Rate Test
Grand Theft Auto San Andreas PS4 vs PS2 vs PS3 Frame-Rate Test
Just Cause 3 PC ‘Very High’ vs PS4 Graphics Comparison
Just Cause 3 PS4/Xbox One vs Budget PC (Core i3 4130/GTX 750 Ti) Frame-Rate Test
Rainbow Six Siege PS4/Xbox One/PC Graphics Comparison
Au avut de muncă săptămânile astea nu glumă. Rezultatele sunt îmbucurătoare pe toate palierele. Consolele moderne rulează jocurile aproape la fel de bine ca PC-urile dotate, PS4-ul reuşeşte să emuleze şi să îmbunătăţească mai toate titlurile PS2, Xbox-ul 360 a primit un Tomb Raider incredibil, în timp ce PC-urile care se bat de la egal la egal cu alde X1 şi PS4 au devenit din ce în ce mai ieftine.









Hellblade Development Diary 18: The Shoot Set Up
Iubesc cum au reuşit aceşti dezvoltatori să facă economie dar în acelaşi timp să mărească calitatea producţiei.


7 Comments

  • Stefan Constantin Dumitrache
    Posted decembrie 9, 2015 12:18 am 0Likes

    Asta inseamna ca dupa sarbatori nu mai avem acces la Shadow Complex, sau ramane valabil permanent, cum se intampla pe Origin?

  • cg1700
    Posted decembrie 9, 2015 7:23 am 0Likes

    Tinand cont ca pe steam au inceput sa apara din ce in ce mai multe visual novels gen G-senjou no maou sau Clannad, care sunt sansele sa vedem review-uri pentru ele in revista?

  • ncv
    Posted decembrie 9, 2015 7:45 am 0Likes

    chiar si fara steam tot aveam de gand sa introduc cate o nuvela vizuala din cand in cand.
    nu promit insa si cand vine acel cand 🙂 am alte multe idei pe rol.

  • NiRaSt
    Posted decembrie 9, 2015 12:20 pm 0Likes

    1. total war: warhammer trebuia sa se numeasca pur si simplu total warhammer (parerea mea).
    2. ai dreptate, in loc sa-mi fac tema la info la facultate, stau pe la voi.
    3. CAND APARE REISTA!!??

    • NiRaSt
      Posted decembrie 9, 2015 4:13 pm 0Likes

      *revista, damn autocorrect

  • Tudor
    Posted decembrie 9, 2015 4:49 pm 0Likes

    Tim Schafer a dat-o in bara rau de tot cu Broken Age. A cerut cateva sute de mii de dolari, a primit milioane doar ca atunci cand a venit momentul sa lanseze jocul : „Ups, nu avem bani sa-l lansam complet din prima”. LOLWUT?!

    Daca ajung mai multi bani decat era planificat initial m-as astepta ca ei sa lucreze sa implementeze ceva in plus fata de au dorit initial. Dar asa sa tot bei banii celor care si-au pus increderea in tine, dupa care vrei sa tragi fix aceeasi schema? Not on my watch!

    Plus:

    https://www.reddit.com/r/pcgaming/comments/3vysh8/so_since_some_of_you_are_hyped_about_psychonauts/

Leave a comment