NEXT LEVEL Podcast, Ep. 28: Rage Quit în Control și Violuri în WoW

Episodul 28 din podcastul NEXT LEVEL include două premiere absolute: un unboxing al unui joc (Super Mario Maker 2) și o discuție amplă despre fenomenul violurilor din World of Warcraft. Oare este justificat să-ți ștergi contul și personajul imediat ce un paladin din taverna cea prietenoasă din Goldshire a făcut pe elfița ta vrăji care simulează ejacularea? Oare societatea noastră a atins un punct atât de avansat unde toate problemele primare au fost rezolvate și trebuie să inventăm motive să ne complicăm viața? Există un singur mod de a afla!

Tu pe ce ai cheltui $60?

Alte discuții includ anunțurile Apple în ceea ce privește noul iPhone 11, serviciul deloc promițător de streaming și platforma Arcade. Dacă nici prima companie din istorie care a atins la bursă evaluarea de 1 trilion de dolari nu reușește să revoluționeze gamingul, atunci este puțin probabil să mai avem parte de surprize până la lansarea viitoarei generații de console. Dar dacă titlul de prezentare este o variantă actualizată de Frogger, atunci deja dispare un segment important din publicul de jucători.

Pe parcursul celor 107 minute se întâmplă să abordăm o multitudine de subiecte, printre care se numără și experiențele nefericite pe care KiMO le-a avut în Control. Noul titlu Remedy este un Max Payne mult mai avansat, dar care dezamăgește la partea de control (heh), atmosferă și poveste. Preaiubitul nostru redactor șef a avut ocazia să testeze jocul pe un RTX 2080 Ti și a identificat suficient de multe motive să se simtă dezamăgit de experiență.

Susține proiectul revistei NEXT LEVEL până la 31 octombrie!

A mai rămas o singură lună din termenul stabilit pentru strângerea fondurilor necesare lansării unei reviste doar pentru pasionați. Până acum am reușit să strângem aproximativ 60 de donatori din cei 100 necesari realizării proiectului.

Prin urmare, dacă vreți să aveți sub brad revista NEXT LEVEL, atunci puteți dona aici $6 timp de 4 episoade de podcast sau direct $24. Dacă obiectivul nu va fi atins, atunci vom returna banii (asta dacă nu cumva găsim o tipografie care să aibă costurile suficient de reduse pentru a justifica tipărirea a doar 60-70 de reviste).

Cu toate acestea, țintim către atingerea pragului de 100 și fiecare contribuție contează. Dacă vreți să vedeți câteva exemple/demo-uri de articole, puteți consulta contribuțiile artistice ale lui Mihnea pentru Apex Legends, Metro Exodus și Devil May Cry 5. Ceea ce vă putem spune este că varianta finală va arăta mult mai bine pentru că deja am discutat mai multe aspecte privind fondurile și plasarea imaginilor.

Mai mult, trebuie să le mulțumim tuturor celor 60 de nostalgici ai revistei LEVEL care au făcut „preorder” fără să fi văzut măcar o pagină din proiect și au pus bazele uneia dintre cele mai active și interesate comunități de gaming pe grupul nostru de Discord. Fără ajutorul și încurajările unor oameni precum Raul, Silviu, Mihai și Marcelian (printre mulți alții), cu siguranță nu am fi ajuns până aici.

Leave a Reply