Legendarul Pikes Peak Îşi Face Apariţia În DiRT Rally

Am ştiut că nu greşesc când mi-am pus încrederea în DiRT Rally, proiectul Codemasters de care industria jocurilor are nevoie acum. De ce spun asta? Ei bine, după toată nebunia din Grand Theft Auto V, partidele de Gwent din The Witcher 3: Wild Hunt (da, încă lucrez la review, să-mi fie iertată viteza!) şi frenezia concentrată în jurul confirmării oficiale pentru Fallout 4, un simulator auto off-road temperează puţin furtuna. DiRT Rally este pedepsitor şi totuşi atât de cinstit, elegant şi agresiv în acelaşi timp – un moştenitor demn de genele Colin McRae.

Pikes_405_8_A

Cel mai nou update pentru build-ul early access (v0.4) introduce o mulţime de modificări, printre ele numărându-se şi modul Hillclimb, disponibil în carieră sau online. Surpriza colosală constă în prezenţa legendarului traseu Pikes Peak, însoţit de clasa auto corespondentă: Peugeot 405 T16 Pikes Peak, Peugeot 205 T16 Pikes Peak şi Audi Sport Quattro S1 Pikes Peak. În traducere, 4.300 metri de piatră escaladaţi cu câteva sute de cai putere, pe suprafaţă mixtă ori 100% asfalt.

Lista întreagă de îmbunătăţiri este disponibilă pe blogul oficial. Pentru articolul Hands-on, accesaţi acest link mic şi roşu.

4 Comentarii

  • Caleb
    Publicat iunie 4, 2015 10:37 am 0Likes

    Instant love.

    • Aidan
      Publicat iunie 4, 2015 11:03 am 0Likes

      Eu inca ma lupt cu iesirea din al doilea viraj fara sa folosesc frana. Stiu ca se poate, stiu! 😛

  • KiMO
    Publicat iunie 5, 2015 3:22 pm 0Likes

    Eu inca ma lupt sa ajung intreg sus… 😀

    • Aidan
      Publicat iunie 5, 2015 7:10 pm 0Likes

      Eu folosesc cutia manuala + ambreiajul manual. Asa pot forta regimul de turatie in viraje si pot trece mai eficient dintr-o treapta in alta. Frana de motor e perfecta la coborare, iar frana de mana in unele viraje in „coada de scorpion”.

Adaugă un comentariu