Might and Magic Heroes VII A Fost Anunţat
Veştile bune circulă repede şi vin sub multe forme. De exemplu, anunţul legat de viitorul Might and Magic Heroes VII poate trece drept cea mai încântătoare ştire din industrie primită în ultima săptămână. Cumva, gândul că vom avea parte de un nou TBS Heroes trezeşte în mine o puternică senzaţie de nostalgie, deşi ultimele tangenţe cu franciza au fost relativ mediocre, dacă iau în considerare Heroes VI Shades of Darkness şi Might and Magic X. Indiferent de păcatele trecutului, Ubisoft şi Limbic Entertainment au scos din joben un announcement trailer binişor realizat pentru Might and Magic Heroes VII, pe care îl puteţi urmări mai jos, salivând (sau nu).
De asemenea, comunitatea de fani este invitată pe pagina oficială, unde sunt prezentate diverse informaţii despre dezvoltarea jocului, poveste şi facţiuni. Cei interesaţi au ocazia să comunice nemijlocit cu producătorii sau cu alţi useri şi pot influenţa direcţia spre care Might and Magic Heroes VII se îndreaptă. Momentan, o campanie de selecţionare a facţiunilor, prin voturile comunităţii, este în desfăşurare. Haven, Academy, Stronghold şi Necropolis au reuşit să meargă mai departe, dar lupta pentru ultimele două poziţii stârneşte un adevărat flame war, aşa că alegeţi cu grijă!
Might and Magic Heroes VII va fi disponibil exclusiv pe PC, în 2015.
8 Comentarii
ion
Ubisoft își bate joc de franciza asta într-un hal făr de hal. Și asta o spune un om care nu prea e înnebunit după HOMM.
Aidan
Cine stie, daca majoritatea fanilor hardcore ar vocifera cu putere pe langa Ubi si Limbic, lucrurile s-ar putea aseza pe fagasul normal…
Bethrezen
Mie mi-au placut mult HOMM 6. La fel si HOMM 5 sau chiar HOMM 4. Mi se pare ca fiecare are farmecul lui. Mi se pare ca prea s-a dorit un „reskin” al HOMM 3, joc care mi se pare ca are multe neajunsuri totusi, randomizarea skill-urilor unui erou fiind, pentru mine, cel mai mare. Cat despre M&M 10, mi s-a parut chiar foarte bun pentru testul de piata care a fost de fapt. Consider ca e vorba de subiectivism masiv in ceea ce priveste criticile aduse la adresa calitatii jocurilor Ubisoft, in general.
Aidan
Adevarul este ca si eu am savurat saga Heroes V, in intregime. Campaniile si gameplay-ul au fost realizate cu atentie si respect pentru mostenirea seriei, insa H6 m-a cam pierdut pe drum. Totusi, nu este un joc prost.
Alin R.
5 mi-a plăcut destul de mult la vremea lui, dar când am încercat recent să-l rejoc m-am pierdut în cameră. Nici nu știu cum m-am putut obișnui cu ea la vremea respectivă.
Alin R.
6, dacă ar fi pornit cu fațadele la castel, ar fi avut Confluxul mai puțin intrusiv și poate ar fi avut un AI mai rafinat ar fi fost cel mai bun de la 3 și un adevărat pas în față pentru serie. Schimbarea abordării în privința controlului resurselor în special a fost mai mult decât binevenită și a făcut ca până și hărțile mari să poată fi jucate satisfăcător până la final. Mi se pare că obiectiv, din punct de vedere al mecanicii de jos este un sistem mai bun.
Cred că foarte mulți au văzut în primele builduri că n-au castelele fațadă, are mai puține resurse și și-au pus în cap că-i un joc inferior.
Wizard
BRING BACK THE ACADEMY !!
Laur
Pe 5 l-am „mancat” pe paine, 6 mi se pare ca face eforturi substantiale sa ma indeparteze, nici nu-mi vine sa-l mai deschid. Pe principiul „hai sa facem lucrurile cat mai complicate, poate, poate ne injumatatim cumparatorii!”.
De ce de exemplu daca plec la munte sau in orice zona unde nu am net tb sa fiu nevoit sa-l joc cu un set minimal de resurse/optiuni? De ce daca am cumparat un joc nu pot sa-l joc autonom si tb sa depind de o platforma, adica Uplay ? Asta ar tb sa fie doar o optiune, nicidecum o restrictie.