NEXT LEVEL Podcast 11: Cel mai cuminte episod?

A venit momentul ca podcastul NEXT LEVEL să se maturizeze. Acum că primim aproximativ 30 de dolari pentru fiecare episod publicat pe Patreon, poate că ar trebui să ne îmbrăcăm toți la costume, să ne bărbierim, să ne tundem militărește, să mulăm produsul în funcție de cerințele publicului, să ne cizelăm vocabularul în funcție de ultimele tendințe în materie de jargon pe care le recunoaște Academia Română și să alegem subiectele de discuție în funcție de ceea ce este popular în indexul Google Trends (cel mai probabil, Fortnite, PUBG, Minecraft și Clash Royale).

Înainte de a pierde atenția celor 11 patroni care urmează să își retragă sprijinul, trebuie menționat caracterul de glumă tardivă de 1 aprilie pe care îl are paragraful de mai sus. Deși acest episod 11 este mai cuminte decât celelalte în materie de subiecte controversate, reușim în continuare să ne păstrăm autenticitatea atunci când punem la îndoială potențialul succes al proiectului Google Stadia.

Atunci când spiritele se calmează și mai tare, Adrian își exprimă pasiunea pentru cariera de tirist virtual din Euro Truck Simulator. Trebuie să fie un sentiment idilic acela de a putea bea bere și de a depăși limita de viteză fără a-ți face griji de poliție sau de integritatea mărfii pe care o livrezi.

După prima treime a episodului (minutul 40), veți găsi și o dezbatere despre starea industriei de jocuri și felul cum majoritatea studiourilor sunt axate prea tare pe multiplayer. În loc să primim un nou The Last of Us sau Half Life, avem de-a face cu o piață supra-saturată de titluri battle royale care încearcă să acapareze o bucățică din segmentul Fortnite sau PUBG.

Nostalgie NEXT LEVEL

Am abordat și subiectul articolelor publicate de Vice despre revista LEVEL și gamingul din România din anii ’90. Ca moștenitori spirituali ai mișcării, am simțit nevoia de a critica anumite aspecte legate de perspectiva superficială pe care o au unii oameni atunci când privesc în urmă.

La minutul 55 discutăm deja despre primele PC-uri de care am avut parte, felul cum stocam informațiile pe floppy disk-uri de 1.44 MB și jocurile de MS-DOS care ne stimulau imaginația și ne testau reflexele.

Totuși la 1:23:10 veți găsi unul dintre cele mai inedite subiecte pe care le-am abordat până acum: proiectul „Can you pet the dog?” de pe Twitter. Practic, câțiva gameri și-au pus întrebarea „pot mângâia câinele în jocul X?” și s-au apucat să investigheze colecții întregi de titluri pe care le au la dispoziție. Reușim astfel în episodul 11 să facem ceea ce ne-am propus încă de când am început podcastul: să discutăm despre câinii din jocuri și experiențele pe care le-am avut alături de canini drăguți care au îmbogățit mediurile virtuale pe care le-am explorat.

Sperăm că vă veți bucura de acest episod cuminte pentru că următorul îl are pe Aidan și sigur va aduce un nou record de vizualizări.

Adaugă un comentariu