Wargaming introduce Dezvoltarea organizaţională
Wargaming introduce Dezvoltarea organizaţională (DO) ca parte a procesului de schimbare a unităţilor de dezvoltare. Compania doreşte crearea unui sistem de tip „lean and mean” bazat pe principii precum eliminarea surplusului (proiecte neterminate, defecte, proiecte şi caracteristici adiţionale etc), livrarea rapidă a produsului sau luarea deciziilor finale cât mai târziu posibil (cu cât un sistem este mai complex, cu atât ar trebui supus la mai multe schimbări). Aceştia vor introduce dezvoltarea organizaţională (membrii nu se vor vedea faţă în faţă, aceştia vor lucra la un obiectiv comun, se vor putea specializa în continuare iar comunicarea va fi în mare măsură de la distanţă, fie prin email, Internet sau alte forme similare etc), astfel încât studiourile nu vor fi concentrate pe câte un proiect, fiecare în parte. În schimb, echipele pentru proiecte speciale, compuse din specialişti din multiple sectoare, se vor ocupa de administrarea jocurilor.
Matias Myllyrinne, Director al Dezvoltării în cadrul Wargaming ne-a spus că „în rapida industrie a jocurilor video de astăzi, succesul poate fi obţinut doar prin învăţătură şi adaptare în cadrul acestui mediu schimbător”. „Un studio poate da lovitura, putând susţine şi improviza acest succes prin extinderea echipei şi introducerea unui sistem mai complex de administrare, acest proces fiind opusul unui sistem tip agile (bazat pe principii precum importanţa şi necesitatea simplităţii, sau „cele mai bune designuri sunt create de echipe auto-organizate”). Dezvoltarea organizaţională este, dimpotrivă, despre unificarea celor mai talentaţi indivizi din cadrul tuturor studiourilor cu scopul de a oferi jucătorilor experienţa pe care aceştia şi-o doresc. Sunt sigur că vom vedea beneficiile acestei tranziţii foarte curând.”
Matias Myllyrinne s-a alăturat celor de la Wargaming în 2015 după şase ani ca director executiv al Remedy Entertainment, cunoscut pentru jocuri precum Alan Wake sau Max Payne.
2 Comentarii
Mr. W
Ce depăşit sunt…
Juma’ de articol am citit doar „Bullshit bullshit bullshit, bullshit bullshit. Bullshit bullshit bullshit bullshit! Bullshit bullshit, bullshit bullshit bullshit bullshit.”
Taar
Pe scurt – compania are mai multe studiouri ce lucreaza independent fiecare la cate un proiect. De acum incolo va fi un singur studio (toate cele existente se unesc), ce va fi condus de un singur cap.
Articolul prezinta detaliile acestor sisteme, urmarile si motivele tranzitiei.