20 ani de la lansarea primului Resident Evil prin ochii creatorului Shinji Mikami

Nu știu voi cum sunteţi, însă blestemaţii aceia de câini mie încă îmi dau fiori. Uite așa s-au scurs 20 ani din momentul în care tremuram cu mâna pe controller în faţa primului zombi pentru ca mai apoi să râd in hohote în prezenţa celui mai…bun (subiectiv) voice acting dintr-un joc.

După 20 ani, într-adevăr seria s-a schimbat foarte mult, devenind astăzi mai mult sau mai putin un Action 3rd Person tipic. Însă adevărul este mult mai detaliat, detaliile picante fiindu-ne date de însuși Shinji Mikami într-un  interviu acordat pentru GameSpot.

De punctat sunt sentimentele puternice pe care acesta încă le are pentru franciză, detalii despre primele momente ale proiectului dar și originile acestuia. Câţi dintre voi știati că a fost iniţial creat ca un Adventure inspirat din jocul Sweet Home?

3025720-sweet-home-coverCâţi dintre voi știau că prietenii noștri de la Capcom nu au avut așteptări deloc mari pentru acesta, că ar fi fost de preferat sa rămână un titlu solitar fără sequel-uri sau cum nimeni nu se aștepta să dea naștere unui întreg gen? (da, da, știu de Alone in the Dark însă nu se pune). O mulţime de întrebări și răspunsuri pe care niciunul dintre noi, fan înrăit sau nu, nu are voie să le rateze.

Fără să omitem prezentul, ultimul titlu din serie lansat oficial este o remasterizare al Resident Evil 0 (apărut exclusiv pentru GameCube pe 12 Noiembrie 2002), lansat sub numele Resident Evil 0 HD în 19 Ianuarie 2016 pentru Windows, XONE, PS4, PS3 si XBOX 360. Să nu uit – este și o versiune de Wii uitată de Dumnezeu prin 2008.

 

20th Anniversary RE

 

Adaugă un comentariu