ACȚIUNE! Săptămâna 22 – Please Stand By (LEGO)

Săptămânale/Bilunare:

Extra Credits:
Rust – Representing Race in Games

Producătorii acestui titlu au decis, foarte curajos, să randomizeze aspectul tuturor jucătorilor dar să nu lase pe nimeni să schimbe nimic. Mulţi caucazieni au devenit mai coloraţi decât le place şi invers. Foarte interesant experiment social.

Extra History – Africa: Zulu Empire III – Diamonds in South Africa
Într-un singur episod această lecţie de istorie pare că o să devină cea mai sângeroasă dintre toate.

Zero Punctuation – Cyberpunk Double (Dex & Invisible, Inc.)
Invisible, Inc. a apărut de niciunde şi a reuşit să impresioneze pe foarte mulţi. Dar mai ales pe cei la care nu te-ai aştepta. Trecut pe lista de jucat.

Embed-ul face autoplay orice i-as face. Link aici: Cyberpunk Double (Dex & Invisible, Inc.)

Honest Game Trailers – Grand Theft Auto Online
Nu înţeleg de ce mă bucur atât de mult când aflu că această parte a seriei GTA este praf. Nu face nici un sens…

Taylor Davis – Zelda Twilight Princess: Midna’s Lament
Coloană sonoră recompusă pentru vioară. Mistic şi trist.

React
Outlast: Whistleblower – Part 1

„Ce faci aici?” „Nu suflu’n fluiere!”

Elders React – Elders Play Grand Theft Auto V #2
Vârstnicii se duc la Stip Club. Restul e comedie.

Kotaku Highlight Reel – #122 & 123.
Caii din Witcher sunt razna rău.


TotalBiscuit – I will now talk about violence and video game narratives for just under 30 mins.
Hatred s-a lansat de curând şi mulţi l-au încercat. Ţeapă, jocul nu e deloc atât de violent/visceral/deranjant/controversat pe cât producătorii ne-au lăsat să credem. Biscuitele Integral explică foarte bine şi de ce.

Did You Know Gaming? – Metroid Part 2
Găsesc incredibilă puterea de anticipare a lui Shigeru Miyamoto. Cum reuşeşte să ghicească ce va merge şi ce nu într-un anumit joc. Ce trebuie adăugat, scos, lucrat etc. Mi-a rămas în creier ce a spus într-un interviu: „ştiam că acest joc va fi unul bun dinainte de a-l face (Pikmin 3 – dacă-mi aduc aminte bine), pentru că l-am jucat în gând şi m-am distrat.”

Did You Know Gaming? – Sonic Part 3
Foarte interesante informaţii din spatele cortinei.

Game Theory – The Mario Timeline’s
Teoriile despre universul Mario transformă aceste titluri vesele în unele din cele mai creepy create vreodată.

PBS Game/Show – Why is Mario’s Theme Music So Catchy??
E simplu, resursele erau foarte puţine aşa că producătorii coloanelor sonore trebuiau să creeze jingle-uri care să-ti rămână în cap. Pasaje simple dar foarte memorabile. Apoi, ca şi copii, le-am jucat din nou şi din nou. E normal. Versiunea lungă şi mult mai interesantă mai jos.


2 Comments

  • M.
    Posted iunie 3, 2015 5:14 pm 0Likes

    „The Shawshank Redemption – 8 Bit Cinema
    Cum a fost titlul ăsta tradus la noi?”

    Inchisoarea ingerilor daca nu ma insel. Stiu… :))

    Recomand Kung Fury. 30 de minute epice care imi aduc cu nostalgie aminte de perioada de glorie ale casetelor VHS. 🙂

Leave a comment