Activision a cumpărat pachetul majoritar MLG

Wow, ce mişcare. În contextul în care MLG şchiopăta în ultima perioadă, faptul că Activision-Blizzard ţinteşte spre un conglomerat media tricefalic reprezintă o decizie cel puţin interesantă. Evident, de aici s-ar putea trage concluzia eronată (sau nu) că Acti’ a profitat de un moment dificil pentru Major League Gaming — cum ar fi pierderea unor exclusivităţi în faţa rivalului ESL — şi a muşcat cu poftă dintr-o felie business foarte profitabilă — hehe, cât timp beneficiază de un management solid. Dar la 46 milioane dolari, cuvintele lui Bobby Kotick, Chief Executive Officer la Activision Blizzard, au cu totul altă dimensiune:

“Achiziţia businessului Major League Gaming continuă planurile noastre de a realiza ESPN-ul sporturilor electronice. Abilitatea celor de la MLG de a crea conţinut premium, platforma lor tehnologică de emisie testată în timp  – incluzând aici posibilităţile de live streaming – întăresc poziţia noastră strategică în gaming-ul competitiv. MLG dispune de o echipă incredibil de puternică şi experimentată şi o comunitate bogată. Împreună vom crea metode noi de celebrare ale jucătorilor şi abilităţilor lor unice, cu dedicare şi devotament în gaming. Suntem bucuroşi să adăugăm Sundance şi întreaga echipă esports MLG în cadrul iniţiativelor noastre de gaming competitiv.”

MLG-Logo-Digital-Feature

Cuvintele alese cu grijă de Kotick nu includ şi referinţe la datoriile masive MLG. Totuşi, absorbţia IGN Pro League din 2013 a fost un succes, ceea ce justifică încă o dată decizia Activision-Blizzard de a-şi cimenta divizia eSports. Ştiu ei mai bine ce fac. La urma urmei, cu titluri precum Call of Duty, Hearthstone, World of Warcraft, Heroes of the Storm şi StarCraft în portofoliu, cu experienţa unor oameni precum Steve Bornstein şi Mike Sepso, Activision Blizzard Media Networks mai are puţin şi se transformă în colosul media de neoprit pe care preconizam că îl vom vedea la un moment dat.

Cinste lor pentru iniţiativă, păi nu?

Leave a Reply