Art by Game – Deadendthrills – Iunie 2014
Am selecționat mai jos câteva din imaginile postate recent pe deadendthrills.com
Toate cadrele sunt capturate in game și nu sunt modificate cu niciun alt program de editare foto. Duncan Harris se folosește doar de uneltele și opțiunile oferite de jocuri – Dev mode, modificarea fișierelor ini, multisampling extrem, îndepărtarea HUD-ului, custom FOV, freecam, ascunderea view-model-ului, diferite setări pentru luminozitate, umbre și culoare, oprirea timplui și așa mai departe – pentru a duce efectele și grafica la extrem sau în tonul dorit, după care „fotografiază” peisajele, personajele etc.
Site-ul are un index, pentru aceia dintre voi obsedați de ordine, dar și un forum cu ghiduri și exemple, pentru aceia dintre voi care nu se mai satură sau vor să învețe cum să atingă rezultate similare.
Trespass
Rage (id Software, 2011)
Neighbours (alt version)
Rage (id Software, 2011)
Desertion
Rage (id Software, 2011)
Lost In Thought
Wolfenstein: The New Order (Machinegames, 2014)
Render resolution: Custom aspect ratios @~ 50megapixel
Methods: Variable player view height, noHUD, custom FOV, remove hands model, timestop
Tools: Bordered Windowless Gaming (for render window resize and ‘hotsampling’), INI tweaks, idTech screen capture tool
This Charming Man
Killer Is Dead (Grasshopper Manufacture, 2013)
Render resolution: Custom aspect ratios @~ 48megapixel
Methods: Debug camera, noHUD, custom FOV, timestop
Tools: SRWE, D3D Looking Glass, restored UE3 debug commands
Like The Wind
Killer Is Dead (Grasshopper Manufacture, 2013)
Guru Meditation
Killer Is Dead (Grasshopper Manufacture, 2013)
Pretty Persuasion
Killer Is Dead (Grasshopper Manufacture, 2013)
5 Comentarii
mahri726
Nu am jucat niciodata Killer is Dead dar pare un Hack n Slash interesant. Grafica cell-shaded se potriveste atmosftrei noire.Ca si sursa artistica…parca prefer grafica next-gen (imaginea din Rage ). Grafica cell shaded poate fi folosita sa ascunda anumite defecte. Cea next-gen…nu prea.
ghostct
Killer is Dead are cateva chestii interesante, insa atat de prost implementate si nedezvoltate incat cu parere de rau am dat dracu’ acest joc. Sunt un mare fan action Hack ‘n Slash si chiar am incercat sa apreciez jocul dar nu am putut. Grafica e minunata atata timp cand nu incep sa te doara ochii si nu aberez. Gameplay, de combo-urile ar fi mai diversificate si la fel sta treaba cu inamicii, daca nivelurile nu ar fi fost cum sunt… ce sa mai zic de misiunile de agatzat… ganduri faine da’ foarte prost implementate. Aaaa :))) si sa nu mai zic de dialog, doua propozitii nu se leaga, iar glumele :))) ca la Epic Show, razi cat sunt de proaste… doar ca jocu’ chiar le ia in serios
ncv
foarte bun review 🙂
imi pare rau ca l-am recomandat indirect.
macar ramanem cu arta 🙂
ghostct
mersi @ncv :). Tocmai mi-ai facut ziua, cum se spune. Nu pare mult, stiu, dar e ceva cand cel pe care il apreciezi, ca de la cititor la f$%king god of review, te apreciaza si el… comentariul. Tine sus munca buna si astept review-ul cu noul Legend of Zelda, cand il dezlantuie nintendo
KiMO
Ne-au scapat cateva printre degete… Tre’ sa pun mana pe Killer, neaparat.