Ce-i rezervă viitorul noului DOOM?

După încheierea unuia dintre cele mai criticate evenimente de Open Beta din ultimii ani, Robert Duffy a adresat un comunicat de presă legat de versiunea pentru Windows a lui DOOM. Acesta doreşte să reasigure fanii asupra dedicaţiei echipei în cadrul acestui proiect, spunându-ne următoarele:

„Open Beta-ul pentru DOOM s-a încheiat şi datorită participării tuturor, am primit multe informaţii benefice. Infrastructura server-ului a rezistat foarte bine volumului de jucători iar noi am colectat toate informaţiile necesare în vederea lansării din data de 13 Mai. Ţinând cont de feedback-ul vostru, am efectuat deja un număr considerabil de schimbări între Closed şi Open Beta. Contribuţia din cadrul ultimului eveniment va fi deasemenea luată în considerare.

Ce-i rezervă viitorul noului DOOM?

Principalele zone vizate au fost valorile pre-stabilite de framerate, suportul pentru monitor, suportul pentru monitoare multiple şi alte caracteristici speciale platformei ce nu au fost disponibile în cadrul Open Beta din diferite motive tehnice. Pentru a clarifica – la lansare, framerate-ul nu va avea o valoare fixă. Mai mult de atât, va fi disponibilă o gamă largă de opţiuni grafice şi de joc, pentru ca indiferent de puterea sistemului sau preferinţele personale, jucătorii să aibă posibilitatea de a-şi găsi propria combinaţie perfectă.

Jocurile pentru PC sunt în ADN-ul nostru, aici, la id Software. Precum mulţi dintre voi, şi nouă ne place să ne jucăm cu o mulţime de opţiuni până la obţinerea experienţei dorite şi până la limita sistemelor noastre. Framerate-ul nu va avea o valoare fixă la lansare, monitoarele ultra-wide de 21:9 vor avea suport, FOV-ul va fi considerabil mărit iar fiecare dintre cunoscătorii unui PC va putea face alegeri inteligente între performanţa vizuală sau cea de rulare.

3

Cunoaştem deasemenea faptul că mulţi dintre voi doresc să ştie în detalii schimbările pe care engine-ul grafic le-a suferit în ultimii ani. În următoarele săptămâni vom oferi aceste detalii legate de infrastructura  idTech 6, căile de redare dar şi alte iniţiative ce ne-au permis extinderea cerinţelor minime pentru PC cu mult peste aşteptările noastre.

Setările actuale pentru PC includ:

  • Manually Lock Framerate (deblocată automat)
  • Lights Quality
  • Chromatic Aberration Toggle
  • Shading Quality
  • Post Process Quality
  • Particles Quality
  • Game F/X Quality
  • Decal Quality
  • Directional Occlusion
  • Reflections Quality
  • Depth of Field Toggle
  • Decal / Texture Filtering
  • Motion Blur Quality / Toggle
  • Sharpening Amount
  • Lens Flare Toggle
  • Lens Dirt Toggle
  • Texture Atlas Size
  • Show Performance Metrics
  • Resolution Scaling
  • UI Opacity
  • Film Grain
  • Rendering Mode
  • FOV Slider
  • Simple Reticle
  • Show First-person Hands Toggle
  • Use Compute Shaders
  • Vsync (suport sau triple buffering)

Vă mulţumesc din nou pentru feedback şi suportul arătat. Sperăm ca, indiferent de platforma aleasă, vă veţi întoarce pentru a afla mai multe despre tehnologia din spatele titlului. Suntem entuziasmaţi în a împărţii aceste cunoştinte.”

Deci, pentru cei ce aţi fost dezamăgiţi, ce părere aveţi după acest comunicat?

 

 

Leave a comment