Ce-i rezervă viitorul noului DOOM?
După încheierea unuia dintre cele mai criticate evenimente de Open Beta din ultimii ani, Robert Duffy a adresat un comunicat de presă legat de versiunea pentru Windows a lui DOOM. Acesta doreşte să reasigure fanii asupra dedicaţiei echipei în cadrul acestui proiect, spunându-ne următoarele:
„Open Beta-ul pentru DOOM s-a încheiat şi datorită participării tuturor, am primit multe informaţii benefice. Infrastructura server-ului a rezistat foarte bine volumului de jucători iar noi am colectat toate informaţiile necesare în vederea lansării din data de 13 Mai. Ţinând cont de feedback-ul vostru, am efectuat deja un număr considerabil de schimbări între Closed şi Open Beta. Contribuţia din cadrul ultimului eveniment va fi deasemenea luată în considerare.
Principalele zone vizate au fost valorile pre-stabilite de framerate, suportul pentru monitor, suportul pentru monitoare multiple şi alte caracteristici speciale platformei ce nu au fost disponibile în cadrul Open Beta din diferite motive tehnice. Pentru a clarifica – la lansare, framerate-ul nu va avea o valoare fixă. Mai mult de atât, va fi disponibilă o gamă largă de opţiuni grafice şi de joc, pentru ca indiferent de puterea sistemului sau preferinţele personale, jucătorii să aibă posibilitatea de a-şi găsi propria combinaţie perfectă.
Jocurile pentru PC sunt în ADN-ul nostru, aici, la id Software. Precum mulţi dintre voi, şi nouă ne place să ne jucăm cu o mulţime de opţiuni până la obţinerea experienţei dorite şi până la limita sistemelor noastre. Framerate-ul nu va avea o valoare fixă la lansare, monitoarele ultra-wide de 21:9 vor avea suport, FOV-ul va fi considerabil mărit iar fiecare dintre cunoscătorii unui PC va putea face alegeri inteligente între performanţa vizuală sau cea de rulare.
Cunoaştem deasemenea faptul că mulţi dintre voi doresc să ştie în detalii schimbările pe care engine-ul grafic le-a suferit în ultimii ani. În următoarele săptămâni vom oferi aceste detalii legate de infrastructura idTech 6, căile de redare dar şi alte iniţiative ce ne-au permis extinderea cerinţelor minime pentru PC cu mult peste aşteptările noastre.
Setările actuale pentru PC includ:
- Manually Lock Framerate (deblocată automat)
- Lights Quality
- Chromatic Aberration Toggle
- Shading Quality
- Post Process Quality
- Particles Quality
- Game F/X Quality
- Decal Quality
- Directional Occlusion
- Reflections Quality
- Depth of Field Toggle
- Decal / Texture Filtering
- Motion Blur Quality / Toggle
- Sharpening Amount
- Lens Flare Toggle
- Lens Dirt Toggle
- Texture Atlas Size
- Show Performance Metrics
- Resolution Scaling
- UI Opacity
- Film Grain
- Rendering Mode
- FOV Slider
- Simple Reticle
- Show First-person Hands Toggle
- Use Compute Shaders
- Vsync (suport sau triple buffering)
Vă mulţumesc din nou pentru feedback şi suportul arătat. Sperăm ca, indiferent de platforma aleasă, vă veţi întoarce pentru a afla mai multe despre tehnologia din spatele titlului. Suntem entuziasmaţi în a împărţii aceste cunoştinte.”
Deci, pentru cei ce aţi fost dezamăgiţi, ce părere aveţi după acest comunicat?