[COMPLET] E3 2016 Coverage – Ziua 1

Bine v-am găsit pentru al doilea articol dedicat celui mai mare eveniment de gaming al anului! A fost o noapte (plus o dimineaţă) plina de videouri, detalii şi gameplay! Cum cantitatea de informaţie este titanică (am primit un „Low Disk Space”, de la câte lucruri au trebuit descărcate pentru a putea verifica fiecare informaţie), vă voi oferi în cele ce urmează cele mai importante momente ale zilei! Fără să mai pierdem timpul, să-i dăm drumul!

 

THE LEGEND OF ZELDA: BREATH OF THE WILD
  • Jocul a fost programat pentru o lansare în anul 2017, şi va fi exclusiv platformelor Wii U, respectiv NX.
  • Din informaţiile oferite, se pare că diferenţele dintre cele două versiuni vor fi minime, multă lume întrebându-se dacă acest lucru se va întâmpla chiar şi la nivel grafic.
  • Nu veţi fi obligaţi să folosiţi gamepad-ul consolei Wii U, jocul suportând şi un Pro Controller.
  • Link va fi dreptaci în acest titlu, datorită schemei de control a gamepad-ului, butoanele necesare mânuirii sabiei fiind pe partea dreaptă.
  • Noul titlu nu va avea un protagonist de sex feminin.
  • Trei noi figurine Amiibo au fost dezvăluite publicului, Rider Link, Archer Link şi Guardian, cel din urmă fiind unul dintre inamicii pe care îi veţi întâlni în joc.
  • În cele ce urmează aveţi diferite sesiuni de gameplay, numai bune de vizionat la prima oră a dimineţii!

 

TITLURILE DOMINANTE ALE ZILEI
  • Watch Dogs 2 are o mulţime de elemente care, parcă aduc aminte de Grand Theft Auto. San Francisco este un oraş mult mai viu şi populat faţă de Chicago, iar obiectivul principal al jocului este oprirea unei corporaţii de tip social-media, ce doreşte fraudarea alegerilor. O imagine politic corect, dezgustătoare, ne este oferită după cum am menţionat în detaliu în articolul precedent, dedicat conferinţelor. Modulul de hacking este mult mai avansat (poţi avea o influenţă mult mai directă asupra electronicelor şi chiar a vehiculelor), iar arsenalul personajului principal este mult mai divers – poate cel mai interesant obiect fiind drona din dotare. Selecţia de vehicule a crescut exponenţial, iar controlul general a fost cu mult îmbunătăţit. Personalizarea este omniprezentă, lumea cere să o explorezi iar opţiunile de a juca în stil stealth sau pur shooter, nu sunt doar prezente, ci şi rafinate.
  • Ghost Recon Wildlands a fost primit de către public cu reacţii mixte. Deşi nu este o combinaţie de The Division şi Far Cry, multe aspecte lipsesc din gameplay-ul acestui produs, care, deşi prezente în multe dintre titlurile Ubisoft, în acest caz, lipsesc. Spre exemplu, avem parte de un sistem de cover, însă mecanica de snap-to-cover nu există. Acum, nu sunt genul de om care doreşte totul automatizat la nivel de QTE, însă în acest caz, frustrarea s-a instalat rapid. Lumea este, într-adevăr, uriaşă! Deşi unii testeri s-au plâns de faptul că acest lucru crează o plictiseală datorită aceloraşi pietre şi pereţi (demo-ul jucabil a constant în principal într-o hartă deşertică), aceasta nu este decât un singur mediu înconjurător. Mai mult de atât, producătorii au promis diversitate în această situaţie. Dificultatea sesiunilor oferite de streameri a fost mult mai joasă decât mă aşteptam de la un astfel de titlu iar personalizarea arsenalului este inexistentă atunci când facem comparaţii cu The Division. Ambiţia există, posibilităţile sunt mari, iar feedback-ul primit cu ocazia acestui eveniment, sper, că va fi pus în practică, până la data lansării. Ar fi chiar păcat.
  • Steep a luat întreaga audienţă prin surprindere. Jocul de tip „open-world action-sports” este unul de-a dreptul demenţial! Un lanţ muntos deschis, fără trasee pre-stabilite (decât în cazul unor misiuni), totul alături de alţi jucători în timp real! Da, este adevărat, pentru demo-ul oferit, au fost folosite „siluete transparente” sau „fantome”, însă după lansare, veţi fi alături de prieteni şi nu numai, în sesiunile de ski sau snowboard-ing. O mulţime de moduri pentru cameră sunt disponibile, de la first-person, la third-person, şi Go-Pro, controlul este intuitiv dar şi fluid, iar posibilităţile de a termina o cursă în cel mai nebunesc fel, sunt aproape nelimitate. După terminarea unui traseu, puteţi exporta totul într-un „trial” pe care îl puteţi uploada, shareuii (există vreun cuvânt de genul? Probabil nu, însă ştiţi la ce mă refer) şi prin intermediul căruia puteţi provoca alte persoane să îl completeze. Aveţi la dispoziţie opţiuni de replay, de slow-motion şi control total asupra camerei în momentul executării cascadoriilor, astfel încât, puteţi realiza un montaj ce l-ar face şi pe Michael Bay gelos! Jocul va fi lansat în Decembrie pentru PC, PS4 şi XONE.
  • Persona 5 este unul din acele titluri care te lasă fără puterea de a vorbi. O lume vie, detaliată şi plină de aventură, ne-a fost prezentată anul acesta. Ciclul zi-noapte este similar cu cel din titlul precedent – ziua te duci la şcoală sau la muncă, în week end poţi explora oraşul, iar noaptea poţi învăţa, te poţi antrena, sau poţi trece în Lumea de Dincolo pentru vă lua la „bătaie” cu corupţia din sufletele oamenilor. Profesorul te va pune să rezolvi probleme de matematică în clasă, există un magazin şcolar precum în Persona 3, iar prin intermediul SMS-urilor poţi comunica cu NPC-uri aleatorii sau cu prietenii tăi, atunci când nu sunteţi faţă în faţă. Poate unul din aspectele mele preferate este posibilitatea de a primi un game-over în foarte multe circumstanţe, ceea ce elimină orice frică de „dumb-down” a jocului. În dungeon-uri poţi găsi rute alternative escaladând diferite obiecte, există un magazin de arme, poţi găsi dovezi mult mai uşor cu ajutorul unei abilităţi numită „Third Eye” iar în timpul luptelor, poţi vorbi cu inamicii pentru a-ţi însuşi propria lor putere. Versiunea finală ne va fi pusă în braţe în luna Februarie, iar până atunci, vă las în compania unui video.

3 Comments

  1. Mr. W iunie 15, 2016
    • Taar iunie 15, 2016
  2. Daniel Popescu iunie 16, 2016

Leave a Reply