[COMPLET] E3 2016 Coverage – Ziua 2
Încă o noapte, încă un bax de energizante. Ce viaţă! Însă, ziua a doua se încheie, iar eu vă prezint, ca de obicei, un rezumat al celor mai importante evenimente. Să-i dăm drumul!
PRODUCĂTORII VORBESC…
- Cei de la Bioware sunt încrezători în faptul că Mass Effect Andromeda nu va fi amânat, iar într-un interviu pe care îl puteţi citi fix aici, ni se oferă câteva detalii. Jocul încă nu a fost anunţat ca parte a unei trilogii, există un secret ce va fi dezvăluit pe viitor despre protagonist, nu au fost eliminate diferite elemente din cadrul produsului pentru a fi scos mai repede pe piaţă, iar acesta este considerat cel mai ambiţios proiect al studioului. Au fost tensiuni de-a lungul timpului între membrii echipei datorită diferitelor viziuni asupra proiectului, şi în cazul controversatului Mass Effect 3, s-a lăsat cu sesiuni de terapie, lucru care mi se pare exagerat, însă nu imposibil dacă ne gândim ce fel de persoane crează societatea Vestică.
- Creatorii God of War doresc să aducă la viaţă un nou Kratos, ce a primit o a doua şansă. Dacă în jocurile precedente, acesta era mai mult sau mai puţin o maşinărie de ucis, în noua intrare, acesta învaţă cum să fie om, cu ajutorul fiului său. Un copil îţi schimbă radical viaţa, iar noul titlu ne va arăta o altă latură a lui Kratos, una mult mai intimă, totul într-un mediu divers pentru acesta. Desigur, asta nu înseamnă că ucigaşul panteonului grec va cădea pradă emoţiilor atunci când vine vorba de elementele definitorii ale personalităţii sale.
- Aflăm de la Nintendo că The Legend of Zelda: Breath of the Wild este cel mai mare proiect al companiei, şi, dacă sunteţi genul de gamer ce doreşte 100% în jocul său, va trebui să investiţi cel puţin 100 de ore în acest titlu.
- Una din principalele noutăţi pentru Injustice 2, este adăugarea seturilor de echipament. Acestea, după cum puteţi bănui, vă vor oferi bonusuri pentru diferite atribute, astfel încât va exista o personalizare extinsă a personajelor. Mulţi fani se tem că acest lucru va crea probleme în cadrul turneelor online, însă Ed Boon ne asigură că va exista un mediu de joc egal în cazul acestor moduri, pentru a evita situaţii în care „un Batman de nivel 50 intră în joc şi câştigă fiecare luptă”.
- Directorul jocului Detroit: Become Human, David Cage, ne-a explicat faptul că oraşul recreat virtual va fi cât mai apropiat de realitate. S-a ţinut cont de întreaga istorie a locaţiei, de la puternicul centru industrial, la disputele rasiale, şi până la situaţia dezastruoasă din ziua de astăzi. Acesta a adăugat faptul că alegerea a fost una „sensibilă” care trebuie pusă în practică „într-un mod respectuos”.
- Cei de la Rare nu doresc să facă din Sea of Thieves un MMO. Se pune accentul pe o cooperare online, însă nu la nivel de MMO, ci la un nivel mai personal, într-o lume deschisă. Deşi multe elemente pot fi încadrate în genul mai sus menţionat, lead designer-ul jocului, Mike Chapman, a ţinut să precizeze faptul că un „MMO este definit de mecanici abstracte, ce nu sunt intuitive, şi de lipsa unei lumi care să te atragă la un nivel personal”, Sea of Thieves fiind exact opusul acestei descrieri.
- Phil Spencer ne explică detaliile din spatele deciziei Microsoft de a anunţa două console în cadrul acestui eveniment. Acesta a precizat că doreşte o transparenţă aproape totală faţă de public, astfel încât fiecare dintre noi să ne simţim ca parte a companiei, atunci când vine vorba de planurile de viitor. Mai mult de atât, Spencer consideră această strategia una foarte bună, şi deja practicată de mulţi distribuitori de hardware, de pe piaţă.
- Directorul Let it Die, Goichi Suda, a asigurat publicul despre faptul că, deşi titlul exclusiv PS4 va avea parte de microtranzacţii ce au ca scop „reducerea grind-ului”, asta nu înseamnă că vor exista situaţii pay-to-win. Ne-au fost promise detaliile complete ale acestui sistem, în viitor.
- Bethesda a precizat câteva noi detalii despre Prey, precum faptul că nu are nici o legătură, la niciun nivel, cu fostul proiect Prey 2, nu va fi open world, jucătorul va avea parte de multe situaţii în care decizia luată va conta puternic, produsul a fost recreat de la zero, iar un puternic element psihologic va fi dominant în cadrul titlului.
- Directorul de creaţie al Dishonored 2, Harvey Smith, ne explică faptul că şi-ar dori un element coop pentru jocul său, însă, este sigur că această opţiune ar distruge atmosfera. Ne detaliază acest lucru printr-o paralelă cu System Shock 2, care şi-a pierdut tot suspansul şi elementul horror, după o sesiune de joc în cooperativ alături de un prieten care ţopăia peste tot împuşcând tot ce mişcă.
- Producătorul executiv al DOOM, Martin Stratton, ne transmite că Bethesda are câteva idei despre viitoarele DLC-uri single player. Între timp, se vrea implementarea unui sistem experimental ce ar oferi posibilitatea de testare a noilor moduri şi facilităţi, înainte de a fi lansate. Mai mult de atât, deşi multă lume ar prefera lipsa modulelor de hacking, acesta crede că sunt o parte esenţială a jocului, însă, există loc de rafinament.
2 Comments
Daniel Popescu
Gaaah, cred ca o sa fie masterpiece-ul contemporan al Nintendo noua iteratie a Legend of Zelda si pana acum imi place tot ceea ce vad 🙂
Ma gandesc serios sa imi cumpar un Wii U pentru asta si pentru Xenoblade Chronicles X pana o sa apara Zelda.
Taar
Ma crezi ca sunt in aceiasi situatie? Deci jocul ala nu numai ca mi-a provocat o pofta de Wii U pentru prima data, insa chiar m-a facut sa vreau sa joc un Legend of Zelda! Sa vedem si maine ce noutati de calibrul asta vor fi, se anunta o noapte lunga din nou!