E3 2018: Ubisoft Press Conference Recap & Trailers


 ASSASSIN’S CREED ODISSEY

THIS. IS. SPARTA!

Primele detalii despre Assassin’s Creed Odissey au încheiat, de fapt, conferința de presă Ubisoft, iar prezentarea nu a dezamăgit. Trailer-ul care a anunțat noua aventură RPG ne oferă o mulțime de detalii legate de ceea ce ne așteaptă în Grecia Antică, locul în care se petrece acțiunea jocului.

Jocul se anunță a fi o experiență narativă de zile mari ce include noi stiluri de joc, priveliști superbe, orașe imense și acțiune cât cuprinde. Povestea evoluează în funcție de acțiunile jucătorului, pe fundalul unei lecții despre războiul peloponesiac dintre Atena și Sparta, al cărui pretext l-a reprezentat asedierea coloniei Corintului, Potideea, de către Atena.

În Assassin’s Creed Odissey putem juca din perspectiva lui Alexios sau a Kassandrei. Indiferent de alegere, povestea va rămâne neschimbată, iar legendara suliță a spartanului Leonidas va face parte din arsenalul amândoura. Sulița lui Leonidas este mai mult decât o armă de împuns, căci le conferă celor doi și o serie de abilități speciale. Poate fi folosită asemenea unui pumnal, pe post de săgeată la vânătoare sau unealtă de asasinat.

De asemenea, s-a schimbat și modul în care este spusă povestea, prin adăugarea dialogurilor cu replici la alegere și includerea romanțelor, fie ele gay sau nu prea. Navigația pare să joace și ea un rol mai important, cu mecanici care amintesc de Assassin’s Creed III și Black Flag, la fel cum trasul cu arcul de pe cal și luptele de la sol ne trimit cu gândul la Assassin’s Creed: Origins.

Fragmentul din bătălia dintre atenieni și spartani scoate în evidență haosul sângeros al confrunării dintre cele două tabere. Avem parte chiar și de un duel între cei doi eroi ai acesteia, Kassandra și Diokles, un atenian cât ușa care nu se lasă doborât decât mort.

Pe scurt, cu Odissey, seria intră pe un nou făgaș, transformându-se într-o experiență role-play mai interactivă, iar ăsta nu este neapărat un lucru rău. Însă cât de interactivă va fi ea de fapt, vom afla din 5 octombrie 2018, când va fi lansat.


STARLINK: BATTLE FOR ATLAS

Game director-ul Laurent Malville ne-a dezvăluit că Starlink s-a născut din dragostea sa pentru shoot ’em up-ul clasic Starfox, produs de Shigeru Miyamoto pentru Nintendo. Eroul principal din Star Fox, Fox McCloud, va apărea în versiunea pentru Nintendo Switch a jocului. Însuși legendarul Shigeru Miyamoto, în persoană, a urcat la un moment dat pe scenă și a primit în dar o machetă a navei lui Fox, după care a fost invitat în culise.

Acțiunea din Starlink se petrece în sistemul solar Atlas, aflat la 400 de ani-lumină față de Terra, și îi pune pe jucători să lupte împotriva unei legiuni extraterestre cu tunuri laser și nave spațale modulare.

Starlink: Battle for Atlas vine în data de 16 octombrie 2018 pe Nintendo Switch, PlayStation 4 și Xbox One.


TRIALS RISING

Cel mai ambițios titlu din seria Trials ne azvârle motoarele în diverse locații de pe glob, doar ca să ne punem prieteniile la grea încercare, spre amuzamentul tuturor. Amatorii de senzații tari se pot înscrie de pe acum în beta.


JUST DANCE 2019

Știu, știu, trebuia să încep recapitularea cu el. Just Dance 2019 a fost anunțat prin intermediul unei parade din care nu au lipsit un urs panda, dansatori costumați ciudat și o fanfară. Dansați, ce mai stați?

Leave a comment