Hands-On: Mortal Kombat 11
Tot ce pot să spun despre joc e că se simte ca Mortal Kombat. E la fel de distractiv ca 3 și 4, că alea sunt ultimele pe care le-am jucat, așa că nu pot să vă spun neapărat dacă e mai bun decât X sau dacă merită să faceți upgrade-ul. E extrem de visceral și de sângeros, exact cum ar trebui să fie. Sincer, nu știu dacă am mai jucat ceva atât de violent de la DOOM încoace, dar tocmai de aia, e pe gustul meu. Brutality-urile sunt… brutale până la capăt, cu galoane întregi de sânge împrăștiate pe tot ecranul.
Am avut 5 eroi la dispoziție – Jade, Scorpion, Skarlet, Baraka și Kabal. E ok, în online mi-am luat bătaie cu toți. În afară de modul online, am mai avut la dispoziție Towers, cu care jucătorii de MK sigur sunt obișnuiți. Conceptul e simplu și practic și îți dădea ocazia să exersezi un pic cu AI-ul până să te arunci în online. Poate ar fi trebuit să petrec ceva mai mult timp în modul ăsta de joc, înainte să mă arunc cu capul înainte în online. Și să nu joc doar pe very easy. Totuși, câte să faci într-un week-end?
Jocul arată fenomenal și tehnic a fost ireproșabil pe Xbox, fără bug-uri sau glitch-uri. Sunetul a fost și el la înălțime, cu muzica extrem de potrivită pentru caft. Nu neapărat la nivelul Mick Gordon, dar pe-aproape. Una peste alta, partea tehnică ne garantează un spectacol pe care n-o să-l uităm prea ușor.
Nu știu ce așteptați de la Mortal Kombat 11, dar pot să vă garantez că o să primiți un Mortal Kombat la fel de spectaculos, brutal, sângeros și visceral ca pe vremuri. Chiar dacă știu că voi fi absolut mediocru, acum sunt destul de hyped și abia aștept să apară. Înainte eram meh, deci pe mine m-a convins closed beta-ul. Noroc că nu mai avem mult de așteptat, jocul urmând să se lanseze pe 23 aprilie.