HANDS-ON: Wings of Saint Nazaire

Wings of Saint Nazaire…Wow, mi-am spus, ăsta da titlu! Wings of Saint Nazaire sună într-un fel anume, un fel ce te împinge de la spate, până când vrei să afli totul despre acest nou simulator spaţial. Dezvoltat în spiritul caracteristic Wing Commander şi X-Wing, jocul se află în mâinile lui Howard Day (Artist/Designer), Jan Simmon (Programator) şi Daniel Hoffman (Compozitor). O echipă compusă din trei oameni, cu o viziune clară asupra destinului creaţiei lor — căci WoSN este gândit pentru a fi gratuit, iar acum a ajuns în faza Alpha.

Wings_of_Saint_Nazaire_Screenshot_01

Vedere din cockpit.

Apoi, este greu să treci cu vederea grafica pixelată, dominată de un stil retro-cool ce îţi masează ochii. Culorile şi dinamica mişcării se prezintă exact aşa cum trebuie, generând o senzaţie de apartenenţă clară la genul SF hardcore. Fiecare indicator de pe bordul navei, fiecare LED colorat, fiecare rază laser trimisă către inamic — totul pulsează fluorescent, sub imperiul pixelilor storşi din motorul Unity, la rezoluţii definitorii pentru deceniul trecut. Orientat spre acţiune, Wings of Saint Nazaire promovează ideea de zbor spaţial intens, uşor de învăţat, dar greu de stăpânit. Din ce am observat pe parcursul sesiunii Alpha — sau mai bine spus, din ce am resimţit –, controlul intuitiv dezvăluie noi metode de zbor cu cât împingi mai tare limitele vehiculului pilotat în absenţa gravitaţiei. Numai că totul se leagă perfect, într-un balet al armoniei 0-G.

Wings_of_Saint_Nazaire_Screenshot_03

Efectul de camuflaj optic, aka Cloacking.

4 Comments

  1. Radu iulie 13, 2014
    • Aidan iulie 13, 2014
  2. victorsbc iulie 15, 2014
    • ncv iulie 15, 2014

Leave a Reply