Intraţi în terifianta lume Scorn

Nu îmi plac first person horror-urile. Pentru mine, acest nou stil, este cel mai grav lucru pe care acest gen de jocuri l-a păţit, în toată istoria sa. Din toate aspectele, mai rău mă enervez când văd aşa ceva pe piaţă. Însă nu şi de data aceasta! Dacă demo-ul pentru Resident Evil 7 m-a făcut să zic „am să îi acord o şansă”, Scorn este al doilea titlu ce mi-a scos din gură acele cuvinte.

Cu o lansare plănuită pentru anul 2017, Scorn este un first person horror, creat de cei mai buni prieteni ai noştri, sârbii, mai exact, un studio pe numele său, Ebb Software. Gameplay-ul este o combinaţie strălucită de puzzle-uri şi joc de arme, totul în compania unui mediu înconjurător populat de creaturi parcă scoase dintr-o colaborare a lui Ridley Scott cu Clive Barker. Alien şi Everville, Prometheus şi Hellraiser, înţelegeţi voi! Nu toate sufletele întâlnite vor vrea să te eviscereze pentru a-ţi face de ruşine orice progres realizat, multora nepăsându-le dacă exişti sau nu. Însă, dacă îi prinzi pe aceşti locatari într-o stare mai proastă, cel mai probabil vor dori să te dezbrace complet de carne.

Intraţi în terifianta lume Scorn

Toată povestea se va desfăşura în timp real, fără cut-scene-uri ce ţi-ar distrage atenţia de la lumea hidoasă, pulsativă, ce se scurge în jurul tău. Fiţi atenţi în tot acest timp, deoarece jocul nu vă va acorda o a doua şansă, în cazul în care veţi rata ceva imporant de-a lungul călătoriei. Totul va avea un motiv şi un scop – trebuie doar să îţi dai seama despre ce este vorba.

„Încercăm să creăm un disconfort atât de intens, ce te va duce cu gândul la ideile şi tematica jocului foarte des, chiar şi după ce ai atins concluzia.” ne transmite Ljubomir Peklar, șef al echipei Software din cadrul Ebb.

Intraţi în terifianta lume Scorn

Mediile înconjurătoare sunt lucrate manual, secţionând ferm tendinţa procedurală, în timp ce povestea, oferită prin intermediul gameplay-ului, naraţiunii non-lineare şi a puzzle-urilor la scară mare, transformă Scorn într-un spectacol de groază impresionist, cu un caracter impresionant şi imaginativ. Sau cel puțin așa se vrea.

Pentru a putea administra această vastă lume, dar şi pentru a putea oferi jucătorilor accesul cât mai rapid, cei de la Ebb Software vor lansa titlul în două părţi, prima (intitulată „DASEIN”) urmând a vedea lumina zilei în 2017. Pentru mai multe detalii vă ofer website-ul oficial al jocului, alături de pagina sa din Steam Greenlight, unde îi puteţi susţine, în cazul în care doriţi să vedeţi această idee adusă la viaţă!

 

6 Comments

  1. NiRaSt iulie 1, 2016
  2. gigi kent iulie 1, 2016
  3. Tormentor iulie 4, 2016
    • Taar iulie 4, 2016
  4. loom octombrie 23, 2016
    • Aidan octombrie 24, 2016

Leave a Reply