REVIEW: Mashinky

În 2020, am ajuns să avem 6 dintre cele 7 epoci promise inițial. Ultima dintre ele este specifică genului și prezintă tehnologii de transport din viitorul „apropiat”: în frunte cu trenuri maglev și avioane supersonice, avem parte de un viitor al anilor ’80 pe care nu-l mai ajungem din urmă.

În fine, după această ultimă epocă, jocul va ieși din Early Access și cred că va avea parte de o poveste cu final fericit.

Jan Zelený are acum o mică echipă alături de care lucrează la joc și o comunitate de jucători ce își aduc și ei contribuția prin workshop-ul Steam. Acolo sunt disponibile 250 de mod-uri, având de toate pentru toți: hărți realiste, clădiri noi și modele de trenuri care acoperă tot spectrul de la Shinkansen la Thomas the Tank Engine.

Pentru a juca Mashinky, ai nevoie de un sistem care să satisfacă următoarele cerințe minime: Windows Vista, procesor dual core de 2.0 Ghz, 4 GB de RAM, placă video GeForce 750 sau un echivalent compatibil cu DirectX 9.0c și 2 GB spațiu de stocare.

Informațiile sunt luate direct din gura de ventilație Steam, dar vă spun de acum că aveți nevoie de un procesor mai bun de atât pentru a vă juca pe hărțile mari.

Mashinky nu are suport oficial pentru Linux, dar l-am jucat pe Steam cu ultimul Proton 5.0-9 într-un Ubuntu 18.04 și nu am întâmpinat probleme. Pentru fanii pinguinului, jocul este catalogat GOLD pe protondb.com. 

În concluzie, Mashinky este un titlu destinat copilulului care s-a jucat cu trenulețe pe covor. Nu știu dacă astăzi mai sunt copii care să se joace cu mașinuțe și trenulețe pe covor, dar în această nișă încearcă să-și facă loc Mashinky.

 

Leave a comment